Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Miként változtak meg a magyarok vásárlási szokásai a szárnyaló infláció szorításában, és mit tehetnek a hazai vállalkozások, hogy megtartsák vevőiket? Ezekre a kérdésekre kereste a választ az EY friss nemzetközi kutatása és hazai reprezentatív felmérése.
A Deloitte idén is megjelentette a kiskereskedelmi és FMCG szektorra vonatkozó kutatását. Felmérésükhöz ezúttal 150 piaci felsővezetővel beszélgettek. A vezetők 70%-a azt mondta, hogy elég stresszes ez az időszak a kereskedelmi szektorban.
Kíváncsiak voltunk arra, hogy a koronavírus-járvány óta változott-e a kereskedelemben a hazai termékek megítélése, és élvez-e bármilyen előnyt a magyar termék a külföldivel szemben a hazai vásárlók körében.
Az üzletek polcainak karbantartása a személyzet feladatainak akár 45 százalékát is kiteheti. Ugyanakkor a személyzeti költségek a vállalati kiadások jelentős hányadát alkotják.