Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Elkészült a felmérés arról, hogy milyen változások várhatóak a csokoládépiacon Európában, és hogyan változnak a csokoládéfogyasztási szokások idén és a következő néhány évben.
A fesztiválon részt vevők több mint kétharmada napi szinten 5 ezer forint feletti értékben vásárol ételt magának, a megkérdezettek 33 százaléka pedig több mint 10 ezer forintot költ egy nap kajára – derül ki a Pek-Snack idei, Sziget Fesztiválon végzett kutatásából.
Az IRI piackutató a fogyasztói környezet változásáról számol be. A saját márkákhoz hű fogyasztók aránya már valamennyi főbb európai piacon ugyanakkora, mint az országos márkáké. A saját márkás termékek volumene 194 mrd GBP, amely a teljes európai FMCG értékesítés 35%-a, miközben csökken a különbség a gyártói márkákhoz képest.
Egy friss kutatás szerint a Z generáció tagjai, az 1995 és 2009 között születettek átformálják a média, a vásárlás, a technológia területét és megváltoztatják a márkahűség működését is.