Tíz éve foglalkozik ömlesztett sajtok gyártásával húsipari és vendéglátóipari megrendelői számára a mosonmagyaróvári ProFood Flexum Kft. A cég az évek során folyamatosan fejlődött, idén új üzem építésébe kezdtek, másfél évvel ezelőtt pedig saját szarvasmarha farmot vásároltak. Egy évvel ezelőtt döntöttek úgy, hogy az eddigi márkázott termékeik helyett, kibővített termékpalettával egy teljesen új márkát vezetnek be a piacra, és ehhez igazítva a cég arculatát is megváltoztatják. Az új márka bevezetésének feladatairól és nehézségeiről beszélgettünk Domokos Zsolt és Domokosné Nagy Edit tulajdonosokkal, valamint Varga Ferenccel, az új arculatot tervező Brandcontrol tulajdonosával.
Szinte már nem is emlékszünk, mikor találkoztunk először limitált kiadású termékkel, hiszen ezek már a mindennapjaink részei. Minden valamirevaló márka beépítette a stratégiájába, és előszeretettel alkalmazza ezt a marketingeszközt.
Hazai és nemzetközi vállalatok vezetői találkoztak a második alkalommal megrendezett Education & Cooperation elnevezésű szakember-találkozón a Szent István Egyetem Budai Campusán, az Élelmiszertudományi Kar (SZIE ÉTK) szervezésében augusztus 28-án. Az idei év meghívott díszvendége dr. Howard Moskowitz professzor volt, aki előadásában betekintést nyújtott az élelmiszeripari marketinginnováció, termékfejlesztési koncepciók általa kifejlesztett módszertanának eredményeibe. A rendezvényen ismertették a módszer hazai alkalmazásait is.
Bővebben: Mind Genomics – Forradalmi módszer az élelmiszer-marketingben
Egy jól tervezett marketingstratégia kidolgozásával, következetes és hiteles megjelenéssel sikeresen a figyelem középpontjába lehet helyezni az egészséges élelmiszereket.