Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Mennyiben befolyásolják az infláció és a magas energiaköltségek miatti folyamatos aggodalmak a vásárlási hajlandóságot? A hazai és a globális válságok mellett a társadalmi és politikai kihívások továbbra is vásárlói visszafogottságot okoznak a magyar lakosság körében. S bár a saját márkás, illetve az akciós, csökkentett árú termékek iránti érdeklődés erősödött, a fenntartható termékek, a vásárlási élményt fokozó digitális innovációk sikereket érnek el a fogyasztók körében.
A Dymol Kft. már az 1980-as évek óta jelen van a magyar piacon, elsősorban a háztartás- vegyipar területén. Azóta a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő vállalat termékeinek portfóliója folyamatosan és dinamikusan nő, sőt azon kevés cégek közé tartozik, amelyek a pandémia kirobbanása idején rekordeladásokat produkáltak. Molnár Csilla ügyvezető a cégről, termékeikről, és a tisztítószerpiac múltjáról és jövőjéről is beszélt.
A KOMETA 99 Zrt. Magyarország egyik legnagyobb húsipari vállalata és sertésfeldolgozója, Somogy vármegyén belül pedig az egyik legnagyobb munkaadó. A cég különlegessége, hogy Európában egyedülálló módon a teljes feldolgozási folyamat – a vágástól a feldolgozáson és a szalámik érlelésén át egészen a húsok csomagolásáig – egy fedél alatt, a kaposvári üzemben történik. Giacomo Pedranzini, a vállalat ügyvezető igazgatója, a kaposvári húsipar átszervezésének egyik kulcsszereplője, pár évvel ezelőtt kitalálta és kidolgozta az HonestFood koncepciót, ami az egész élelmiszeripar megreformálását tűzte ki céljául. Nagy eredménynek tartja, hogy 2024 májusában 13 rendes taggal és a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem tiszteletbeli tagságával megalakult az HonestFood Egyesület, amihez azóta még hárman csatlakoztak. Giacomo Pedranzini várja további érdeklődők jelentkezését, hiszen a kitűzött cél fontos, és folyamatos közös gondolkodást igényel. A 2021-ben a Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriában az Év Agráremberének választott olasz üzletembert többek közt az HonestFood megvalósíthatóságáról kérdeztük.
A legtöbb gyereket nem érdekli az, hogy bizonyos ételeket egészségesnek vagy egészségtelennek tartanak. Az élelmiszeripar résztvevői, gyártók és kereskedők azonban egyaránt különösen odafigyelnek arra, hogy ne csak ízletes, de vitaminokkal és ásványi anyagokkal teli, energiadús termékeket kínáljanak a gyerekek számára.