A mindennapi életben elengedhetetlen háztartási papír és csomagoló termékek nagy választékát kínálják a gyártók. A termékkör esetében az illat és a vastagság éppúgy fontos lehet, mint az ár.
A mindennapi életben elengedhetetlen háztartási papír és csomagoló termékek nagy választékát kínálják a gyártók. A termékkör esetében az illat és a vastagság éppúgy fontos lehet, mint az ár.
Túlnőttek magukon, és úgy tűnik, biztos jövő elé tekintenek a benzinkút-töltőállomások mellett működő kiskereskedelmi egységek. Az elsősorban a gyors bevásárlásokra alapozó, jellemzően frissáru-kínálattal, pékáru- és zöldség-választékkal rendelkező shopok kitöltenek egy eddig hiányzó űrt, és egyre inkább szolgáltató központtá válnak.
A magyar multinacionális cég, a Vajda-Papír Kft. tulajdonosát, ügyvezető igazgatóját, Vajda Attilát arról kérdeztük, mi is volt a siker titka eddig, és hogyan is épül bele a jövőjük stratégiájába az óriási, 11 milliárd forintos dunaföldvári beruházásuk.
Bővebben: Óriási lépés előtt a Vajda-Papír Kft.: Folyamatos a fejlődés
Edd meg a a spenótot, az etióp gyerekek éheznek – ki ne hallotta volna ezt a mondatot gyerekkorában? A helyzet azóta sem változott sokat: a fejlett országokban hatalmas mennyiségű élelmiszert dobunk a szemétbe. Míg az egyéni felelősség (és a nagyobb mennyiség) a háztartásoké, egyre több cég próbál tenni az élelmiszerpazarlás ellen. Cikkünkben most a vállalatok felelősségvállalásával foglalkozunk.
Bővebben: Az elpazarolt élelmiszerek vége: Hogyan legyen kevesebb kidobott élelmiszer?
Nagyot emelkedtek az utóbbi évben a kereskedelmi ingatlanok négyzetméter árai, amelyet a viszonylag jó gazdasági helyzet, és a megvalósuló számos új fejlesztés és beruházás idéz elő. Az utcai üzlethelyiségek drágulását a növekvő kereslet, az urbanizációs hatás és a növekvő fizetések is támogatják.