"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Interjú

Az AC Marca Hungary Kft. a spanyol székhelyű AC Marca magyar leányvállalata. Legismertebb márkája a Sanytol, ami a klór nélküli fertőtlenítés szakértője. A cég egyik specialitása a piaci rések betöltése, ezekre talál folyamatosan kiváló minőségű megoldásokat termékeivel. Kőrösy Gabriella, a cég ügyvezetője a vegyipar jelenéről, közkedvelt termékeikről és az öko vegyiáru piac betöréséről mesélt.

Tags:

A Valoryz cégcsoport egy családi vállalkozásként működő magyar élelmiszeripari startup, amely magyar bio és konvencionális rizs, valamint újabban már köles termeltetésével és feldolgozásával is foglalkozik az Alföldön, a Körösök völgyében. A megfelelő minőségű rizs előállítása érdekében még saját üzemet is felépítettek.

Ugyan a hazai sörfogyasztás felét a középkategóriás világos sörök iránti kereslet teszi ki, mégis a prémium és szuperprémium kategóriájú termékek iránti igény nő a legütemesebben. A nyár kiemelt eseményei, mint a foci-Eb és az olimpia, jót tesznek majd a kisüzemi sörgyártók forgalmának. Hogy mik a terveik és hogyan készülnek erre az időszakra, illetve általában mi a kisüzemi sörgyártás és fogyasztás helyzetképe ma itthon, ezekről is kérdeztük Starcsevics Pétert, a Kisüzemi Sörfőzdék Érdekképviseleti és Érdekvédelmi Egyesületének elnökét.