"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kutatás

Az anyagi helyzetünk miatt komoly mentális és fizikai problémákkal nézünk szembe: tízből négy európai számolt be arról, hogy a pénzügyi gondjai negatívan hatnak az egészségére. A magyaroknak csupán közel a harmada él pénzügyileg stabil, stresszmentes életet - derül ki az Intrum legújabb Európai Fogyasztói Fizetési Felméréséből. A többség úgy érzi, hogy nehezen jut előre, és kételkedik abban, hogy képes-e változtatni pénzügyi helyzetén.

Habár a jelenlegi gazdasági helyzetben azt várhatnánk, hogy a fogyasztók árérzékenysége nő, a Nutriversum legújabb kutatásából kiderült, hogy hosszú évek után már nem az ár a legfontosabb döntési tényező egy termék kiválasztásakor, hanem az összetétel. A döntési tényezők listáján az összetételt és az árat a vevői értékelések, majd a termék íze követte.