"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kutatás

Márciusban nőtt az euróövezet és az EU kiskereskedelmi forgalma

A vártnál nagyobb mértékben nőtt a kiskereskedelmi forgalom márciusban az euróövezetben az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat csütörtöki jelentése alapján. Éves viszonylatban több mint harmadával nőtt az otthoni munkavégzéshez szükséges és a kapcsolattartási korlátozások miatt nagy keresletnek örvendő postai és internetes értékesítések forgalma.

Az influenszerek befolyásolják a vásárlási szokásokat is

A magyarok ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak - derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor alapján többségünk szerint az influenszerek színesebb képet festenek a valóságosnál, illetve a saját véleményük helyett a szponzorokét közvetítik. A gyanakvás ellenére a követők mégis hisznek a posztoknak: annyira, hogy azok hatása még a költéseikben is lecsapódhat.

Tags: