2025. május 20
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Dm

    dm Beauty Workshop 2025 – élmény és szépség az #eg…

    Üzletlánc

    Auchan bejárat

    Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz…

    Üzletlánc

    Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogy…

    Általános

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek

    Termékvisszahívás: tojást tartalmazhat a „tojás né…

    Hírek

    Hogyan formálja a szín az ízérzékelésünket? Meglep…

    Hírek

    Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    Grill és koktél – a nyár megkoronázott párosa…

    Polc

    Habzó trendek és kihívások

    Piac

    Kisüzemi sörök: apró lépések a nagy piac szorításá…

    Piac

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend

    Nehézségek ellenére is növekedés: a Bonduelle mege…

    Ipar

    Tovább növekszik a tojásipari óriás: Európa vezető…

    Ipar

    A rizs világpiaci ára történelmi mélyponton

    Ipar

  • Újdonságok

Üzletlánc

Az összes Auchanban lehet már muncholni tavasztól
Üzletlánc
2024. május 16

Az összes Auchanban lehet már muncholni tavasztól

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába.

Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes áruházukra kiterjesztették a szolgáltatást. Május elejétől tehát már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár 66%-kal kedvezményesebben hozzá lehet jutni a háromféle munch csomaghoz.

A munch csomagot „Maradtmég” fantázianéven kínálja az Auchan, visszautalva évvégi kampányukra, amellyel szintén a maradékmentésre ösztönöztek. A pékség csomag 1 500 forint értékű terméket tartalmaz, amit 500 forintért adnak, a zöldség-gyümölcs munchba 3 000 forintot érő zöldségek és gyümölcsök kerülnek, amit 1 000 forintért lehet elvinni, a főként reggelire vagy vacsorára elfogyasztható, hűtést igénylő, 6000 forint értékű mix csomagért pedig mindössze 2 000 forintot kell fizetni. A lejárat közeli és kedvelt élelmiszerek tehát akár 66%-os árengedménnyel elvihetők. A csomagok értéke és a kedvezményes ár minden áruházban egységes lesz, de a csomagokban szereplő termékek a készlettől függően áruházanként változhatnak. A “Maradtmég” csomagokat a vásárlók délután 17 óráig rendelhetik meg a Munch weboldalán vagy az applikációban. Általában 18:30-20:30 között vehetők át a csomagok a vevőszolgálatokon található Munch átvételi pontokon. A Munch weboldalán és alkalmazásán mindig naprakész információ lesz kint az átvételi idősávról és a készletekről is.

Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a vásárlók szeretik az Auchan „meglepetéscsomagokat”, mert azok szinte azonnal elfogynak és a visszajelzések is pozitívak. A bevezetés óta közel 3600 csomagot értékesítettek. A napi átlagos csomagszám várhatóan emelkedni fog, de már a jelenlegi mennyiséggel is éves szinten 246 millió forintnyi élelmiszert lehet megmenteni. Az adatok szerint a főként hűtött élelmiszereket tartalmazó mix csomag a legnépszerűbb, ami gyakran rejt kiváló minőségű sajátmárkás termékeket is. Az áruházlánc kiemelten kezeli a zöldség-gyümölcs Munch csomagokat, amelyekbe csakis a részletes minőségi előírásoknak megfelelve kerülhetnek be termékek. A vállalat célja ugyanis, hogy 2026-ra egyáltalán ne kelljen kidobni zöldséget és gyümölcsöt.

A munkatársak lelkesedésének és a jól szervezett csapatmunkának köszönhetően egy bő hónappal a tervezett előtt már valamennyi Auchan áruház csatlakozott a Munch-hoz. A munkatársak egy belső applikáció segítségével állítják össze a csomagokat, amelyek a lédig termékek esetében is tartalmaznak információkat az esetleges allergén összetevőkről.

„Az idei évünk fókuszában az élelmiszermentés áll – hangsúlyozta Varga-Futó Ildikó, az Auchan CSR igazgatója. – Ez a beszerzés optimalizációjától kezdve a kiárusításon át egy összetett folyamat, aminek most már a muncholás is a része lett. Nagyon örülünk, hogy a Munch szolgáltatást mind a 24 áruházunkba sikerült ilyen gyorsan bevezetni kollégáink elhivatott munkájának köszönhetően.

“Az Auchan és a Munch együttműködése egy újabb nagy lépés az élelmiszerpazarlás elleni harcban Magyarországon. Az Auchan csomagjait már az elejétől kezdve pozitív visszajelzések övezik a muncholók között, így biztos vagyok benne, hogy az újonnan csatlakozó boltok is nagy népszerűségre fognak szert tenni. Ezzel az együttműködéssel egy lépéssel közelebb léptünk ahhoz, hogy országszerte mindenhol, minden kiskereskedelmi láncnál lehessen ételt menteni a Munch-on keresztül” - egészítette ki Perepelica Kirill, a Munch társalapítója.

Tags: Auchan, Auchan Magyarország, Munch
  • Előző cikk: A Tesco vásárlói idén 23%-kal több élelmiszert adományoztak az Élelmiszerbank tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában Előző
  • Következő cikk: Élelmiszerbank gyűjtés: az adományok felét az ALDI vásárlói adták Következő

Legfrissebb

Termékvisszahívás: tojást tartalmazhat a „tojás nélküli” szá…

2025.május.20

Dm

dm Beauty Workshop 2025 – élmény és szépség az #egészenén je…

2025.május.19

Óriási fejlesztés a Kométánál: Kaposvár lehet Európa húsipar…

2025.május.19

Tavaszi adócsomag 2025 – széles körű változások több adónemb…

2025.május.19

Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat

2025.május.19

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom