"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Innováció

Minden adott: környezetvédelem, egészség, ízélmény

A 45 főt foglalkoztató, 100%-ban magyar tulajdonú Biorganik Online Kft. jelenlegi formájában 2009 óta van jelen a piacon, de az alapítók már több mint 20 éve dolgoznak vegán élelmiszerekkel. Két évvel ezelőtt kezdték el a saját gyártású termékek kidolgozását és a gyártóüzem kialakítását. Saját webáruházat is üzemeltetnek a növényi alapú élelmiszerek fogyasztóinak nagy örömére. Hegedűsné Tóth Andrea kereskedelmi igazgató és Szikora Zsolt tulajdonos és ügyvezető igazgató mutatták be a vegán étrend előnyeit, termékeik értékeit és ízeit.

Bőrápolási bloggerből cégvezető, saját márkával – Tajti Ildikó egyedül­álló kozmetikai márkát vezet Tindigo néven. Közel ötezer fős Facebook zárt csoportot, és 2019-ben 44 milliós árbevételt mondhat magáénak. Ildi kozmetikusként (is) végzett, de szakmáját nem hagyományos kozmetikusként gyakorolja. Cikkeivel, termékeivel viszont megkérdőjelezi az eddig bevett
szakmai gyakorlatokat. Ma már márkafüggetlen bőrápolási konzultáció­kat tart, több hónapos várólistával. Hogyan csinálta, mi a sikerének a titka?