Az ALDI saját márkás finomságai között már megtalálhatóak a CHOCEUR Tejcsokoládé szemek is.
Az ALDI saját márkás finomságai között már megtalálhatóak a CHOCEUR Tejcsokoládé szemek is.
A viselkedéstudomány és viselkedési közgazdaságtan egy innovatív, új terület, sokan most hallunk róla először ilyen kontextusban. Egy csapat fiatal azonban meglátta ebben az üzleti lehetőséget és erre a tudásra alapozva vállalkozást indítottak. Nem is akármilyet! A cél a tudatalatti viselkedés feltárása, megértése és ráhatása, persze mindezt úgy, hogy a szabad akarat közben semmit sem sérül – mindezt pedig a megbízó cégek szolgálatában. Nyvelt Anna, a BeHive Consulting társalapítója avatott be minket ebbe a különleges világba.
Áruvédelmi körképünkben azt vizsgáltuk, hogy az FMCG-szektorban milyen lehetőségek vannak arra, hogy a kereskedők megóvják a bolti árut a lopástól, hogyan változnak az üzletek igényei, és a piaci szereplők milyen megoldásokat kínálnak nekik.
Bővebben: Elvárás, hogy az áruvédelem nyújtson többet a lopás megakadályozásánál
Habár az intim higiénia valóban egy bizalmi kategória, ma már szerencsére nem tabutéma, egyre nyíltabban lehet beszélni róla. Így tesznek ezzel az intim
higiénés termékek gyártói is, akik folyamatos megújulással és fejlesztésekkeljelennek meg a piacon, hogy tovább erősödhessen a bizalom a fogyasztó és a márkájuk között.
Bővebben: Folyamatos megújulás és fejlesztések: Bizalmi kérdés