Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
A Circana, a fogyasztói magatartást vizsgáló tanácsadó vállalat legújabb FMCG Demand Signals tanulmányában Európa hat legnagyobb élelmiszerpiacán ismerteti a fogyasztói vásárlási trendeket.
Az alfa generáció – a 2010 és 2025 között született „digitális bennszülöttek” – már most jelentős hatást gyakorol a szépségiparra. A technológia és a közösségi média szoros részét képezi életüknek, miközben egyre tudatosabb fogyasztókká válnak, akik az innovációt, a fenntarthatóságot helyezik előtérbe.
A csokoládé ma már jóval több, mint egy egyszerű édesség: a modern fogyasztók olyan termékeket keresnek, amelyek összhangban vannak életmódjukkal és értékrendjükkel – legyen szó funkcionális összetevőkkel dúsított édességekről, fenntartható forrásokból származó alapanyagokról, vagy innovatív, személyre szabott megoldásokról. Ez a törekvés új trendeket hoz a csokoládéiparban, ahol a jóllét, az etika és az intenzív élvezet találkozik, biztosítva, hogy minden csokoládékocka többet nyújtson, mint valaha. A globális trendeket a svájci csokoládégyártó, a Barry Callebaut foglalta össze.
A következő generációs szeszes ital innovációkat a prémium termékek iránti kereslet, a kényelem, a generációs változások és a mesterséges intelligencia fogja alakítani, a GlobalData új tanulmánya szerint.