A legtöbb FMCG szektor résztvevő, gyártók és kiskereskedők már régóta elkötelezték magukat az ambiciózus fenntarthatósági célok mellett.
Bővebben: Megállíthatatlanok a fejlesztések a csomagolópiacon
Bővebben: Megállíthatatlanok a fejlesztések a csomagolópiacon
A jelen gazdasági nehézségei és kihívásai közepette, a fogyasztói árak növekedése és az inflációs nyomás hatására egyre inkább lekerül a fókusz a márkákról. A vásárlókat már korántsem a márkahűség, sokkal inkább az árérzékenység és a tudatosabb válogatás jellemzi. Megkérdeztük a gyártókat és a forgalmazókat, hogy ők mit tapasztaltak a fogyasztói szokások, valamint a termékválasztás változásai terén az idei év során.
Bővebben: Árérzékenység, egészségtudatosság és fenntarthatóság a kulcsmozzanatok vásárláskor
Bővebben: Újabb termékekkel bővül a Dymol termékpalettája, ezúttal az öko tisztítószerek piacán
Olcsó vagy drága a tojás? Mi sem egyszerűbb, mint erre válaszolni: kinek, hogy. A termelőnek olcsó, a vásárlónak drága.
Bővebben: Édes a dinnye nemcsak a fogyasztóknak, a termelőknek is