Interjú

Robottechnológia és hagyomány: Idén is tarolt a Stühmer  a Great Taste Awards versenyen

A Stühmer az egyik legrégebbi magyar márka. Mára a sokéves fejlesztést, bővítést követően számos termékkör és több tucat ízkombináció található a prémium minőségű brand portfóliójában. A Stühmer-márkát feltámasztó Csóll Péter mesélt lapunknak az ikonikus szaloncukrokról és csokoládékról ismert vállalat terveiről és egyedi választékáról.

Németh Márton, a Közért+ vezérigazgatója: „Küldetésünk a magyar termelők piacra juttatása”

Hogyan működik egy 90 százalékban hazai árut kínáló online élelmiszeráruház? Mi szükséges ahhoz, hogy néhány év alatt egy jól működő, sikeres online szupermarketté váljon egy webáruház? Németh Mártonnal, a Közért+ vezérigazgatójával beszélgettünk.

Kihívások a konzerviparban: Már akcióban is kevesebbet vásárolnak a magyarok

Nem véletlenül termel annyi hazai konzervgyártó külföldi piacokra. Míg a koronavírus-járvány kezdetén a konzerv- és készétel kategória eladásai emelkedtek, addig 2023-ra a szegmens jelentős keresletcsökkenéssel szembesült.

Vajdahunyadi Csaba, a Globus Konzervipari Zrt. regionális kereskedelmi és marketing igazgatója lapunknak ismertette a konzervipar helyzetét, a fogyasztói trendeket, illetve a klímaváltozás és az infláció hatását az eleve nehéz helyzetű iparág szempontjából.