"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Interjú

Zöldebben, kalóriamentesebben

A vendéglátó szektor kiesésének köszönhetően csökkenő forgalom jellemezte a 2020-as évet az ásványvizek és üdítőitalok piacán. Az ágazat azonban nem tétlenkedik, míg a csomagolás terén a palackozásra használt PET palack környezeti hatásának csökkentésében, addig az üdítőitalok terén a kalóriacsökkentésben van a kihívás. A gyümölcslé- és üdítőital gyártók innovációs tevékenységük során tovább növelik kínálatukban az alacsony energia-tartalmú, energiamentes, zéró kalóriás termékek részarányát. A szegmens eredményeiről és terveiről a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség titkárát, dr. Bikfalvi Istvánnét kérdeztük.

Vesztes nyuszik, nyertes mikulások

A szezonhoz kötött édességek forgalma tavaly húsvétkor a Covid-19-el együtt járó korlátozások miatt drámaian lecsökkent. Most, egy évvel később, a közeledő húsvét
és a csokinyuszik sorsa még mindig bizonytalan. Hogyan tervezhetnek így az édességipar szereplői, mik a kilátások? A válaszokat Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének elnöke adta meg, aki szerint ebben a helyzetben a kulcsszavak az óvatosság, körültekintés és a felelősségteljes tervezés.

Tags: