Interjú

Balogh Levente, üzletember és befektető: Vállalkozónak születni kell

Balogh Levente a Szentkirályi ásványvízzel anno kategóriát teremtett, ők tanították meg, szoktatták rá a magyar embereket az ásványvíz fogyasztásának fontosságára. A vizek ura pedig azóta sem tért le erről az útról, nem fordított hátat a víznek, hiszen új kozmetikai termékeinek is a Szentkirályi ásványvíz az alapanyaga. A tanítás iránti elköteleződése is változatlan, gondoljunk akárcsak a Cápák között műsorra, a tanácsadó irodájára, a fiatalok karitatív tanítására vagy éppen a Facebook kommentelők felvilágosítására.

Varga László – univerzum igazgató, Auchan Magyarország Kft.: Mi alapján választ  üzletet a vásárló?

Sokan úgy gondolják, hogy az élelmiszeriparban a termékpálya szereplői közül a kereskedő van a legjobb, legkönnyebb helyzetben. Hogy ennek az oldalnak a kulisszái mögé is betekintsünk, Varga Lászlót, az Auchan Magyarország Kft. univerzum igazgatóját kérdeztük, többek között a friss árukat érintő kihívásokról, feladatokról, lehetőségekről, valamint a fenntarthatóságról.

Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacok ügyvezető igazgatója

A Diageo a világ vezető alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalata több szegmensben is. Olyan márkák tartoznak hozzá, mint a Johnnie Walker, Baileys vagy a Guinness. Michael Holm beszámolt lapunknak a tavalyi év eredményeiről, a jövő kihívásairól, az erős premiumizációs hullámról és nem utolsósorban a felelősségvállalásukról.

Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. ügyvezetője: Márka: A sikeres magyar vállalat mintapéldája is lehetne

Magyar szénsavas üdítőital-gyártóként helytállni és az élvonalban lenni a nagy nemzetközi gyártók mellett nem könnyű feladat, még akkor sem, ha az egyik legrégebbi magyar üdítőről van szó. A Márkának ez mégis sikerült, köszönhetően a cég folyamatos megújulásának, fejlesztéseinek, kommunikációjának és nagyszerű menedzsment csapatának, ami Pécskövi Tibor, a Márka ügyvezetője mögött áll.