Az alkoholmentes hideg üdítőitalok szegmensének folyamatosan jelenlévő és a fogyasztók által kedvelt szomjoltó terméke a szörp. Hazánkban a szörp örök termék, az erős tradíciónak és a folyamatos gyártói innovációknak köszönhetően.
Az alkoholmentes hideg üdítőitalok szegmensének folyamatosan jelenlévő és a fogyasztók által kedvelt szomjoltó terméke a szörp. Hazánkban a szörp örök termék, az erős tradíciónak és a folyamatos gyártói innovációknak köszönhetően.
2017. április-május
Hazánkban a nagy hagyományokon alapuló házi befőzés nemcsak egy régmúltról megmaradt gasztronómiai szokás, hanem az élelmiszer feldolgozóipar és a kiskereskedelem egyik fontos, folyamatosan fejlődő kiszolgáló ága.
33 INTERSPAR hipermarket, 345 SPAR szupermarket, 116 franchise üzlet, 13 ezer munkavállaló és tavaly 516,4 milliárd forint forgalom – ezek a SPAR Magyarország 2016-os főbb számai. Melyek a terjeszkedés stratégiai pontjai? Miben erősebb az osztrák tulajdonú élelmiszerlánc a versenytársaknál, és miért stratégiai kérdés a franchise? Miért hátrány néha a vállalat rugalmassága?
A válság nagyon megtépázta itthon a barkácsáruházak piacát, és úgy tűnik, csak az elmúlt egy-két évben állt helyre stabilan a rend. A talpon maradt versenytársaknak azonban egymáson kívül más típusú áruházakkal is meg kell küzdeniük. A Praktiker magyar lánccá válása óta új elemekkel gazdagította szortimentjét.
Bővebben: Ma már a vásárlók minőségorientáltak: Szita Mária, beszerzési igazgató, Praktiker