2017. július - augusztus havi üzletnyitások
2017. július - augusztus havi üzletnyitások
Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció tagjai otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni, éppen ezért óriási a fejlődési potenciál ezekben a platformokban és itthon még messze nincsenek 100 százalékig kihasználva. A Facebook megkerülhetetlen, ám az amerikai 16 évesek körében még mindig lekörözi egy oldal. Sorozatunk harmadik részében a nálunk kevéssé használt Snapchatet, és a közösségi média piacának más oldalait mutatjuk be.
Bővebben: Márkaépítés a közösségi oldalakon: Van-e élet a Facebookon túl?
Kisebb üzletek, kevesebb kedvezmény, több szolgáltatás és robotok: csak néhány változás, ami a következő években a szupermarketekben megjelenhet. Hogyan reagáljanak a megváltozott viszonyokra a kiskereskedők és a gyártók?
Magyarországon a kávéfogyasztás nagy népszerűségnek örvend. Nem csoda, hogy a trendekkel és a fogyasztói igényekkel együtt a kávékínálat is változik és folyamatosan innovációkkal lépnek elő a forgalmazók.
A marketingvezetők számos új kihívással szembesülnek, ugyanis a reklámüzenetek tengerében egyre nehezebb egy márkának észrevehetővé válnia és üzenetét sikeresen továbbadnia a célközönség számára. A kollaboratív marketing alapelveinek alkalmazásával a vállalatok és a márkák kapcsolatot teremthetnek azokkal az elkötelezett fogyasztókkal, akik részt akarnak venni kedvenc márkájuk fejlődésében, alakulásában.