2017. május - június
2017. május - június
A modernkor világában egyre több időt töltünk a mobilok képernyője elé szegeződve. Ma már biztosan állíthatjuk, hogy a mobil nem másodlagos képernyő: a vásárló nem csupán itt kommunikál, hanem temérdek applikációt is használ a mindennapokban. Az FMCG piacon is egyre több cég jön rá: remek eszközt kaptak a márkaépítéshez. Mire érdemes figyelni az új alkalmazás tervezésénél?
Bővebben: „Az eladások rövid távú felfuttatása csupán másodlagos” - Milyen a jó FMCG mobilstratégia?
A nyári hőség idején a kiskereskedelmi forgalomban különösen emelkedik a szomjoltók szerepe, amit a gyártók színesedő kínálattal szolgálnak ki.
A szomjoltók közül külön kategóriaként említhetjük a sörtermékeket és az alkoholt tartalmazó italokat. A hazai gyártók szerint a nyári melegben igazán frissítő lehet egy lehűtött sör, egy gyümölcsízű radler, egy kora délutáni fröccs vagy egy long drink. Az alkoholos szomjoltók folyamatosan bővülő és színesedő termékpalettájával találkozhatnak a fogyasztók idén.
Nehéz talpon maradni a túródesszertek hazai piacán: nagyon sok a termék, nagy a verseny és a multik részéről is nagy a nyomás. Pár évig a túródesszertek Robin Hoodja volt a régi, hagyományos ízeket visszahozó Kockás, amely azonban mára már megvetette a lábát és 1,5 százalékot birtokol a piacon.
Bővebben: Piros Kockás: „Óvatosan húzogatjuk az oroszlán bajszát”