A szabadtéri sütés kultúrája egyre elterjedtebb hazánkban is. Az elsősorban a grillkolbászokat kedvelő magyar fogyasztókat széles termékkínálattal csábítják a grillezésre a gyártók.
A szabadtéri sütés kultúrája egyre elterjedtebb hazánkban is. Az elsősorban a grillkolbászokat kedvelő magyar fogyasztókat széles termékkínálattal csábítják a grillezésre a gyártók.
Ha jó idő, akkor grillezés: ha tehetik, a magyarok hetente legalább egyszer sütögetnek a szabadban. A „kertipartikra”pedig alaposan felkészülnek és bevásárolnak.
Európában az online vásárlók elsősorban az Egyesült Királyságban járják a saját útjukat, és egyre gyakrabban vásárolnak élelmiszert az interneten. Ennek okait próbálja megvilágítani egy AT Kearney-tanulmány.
Bővebben: Az e-food üzlet sikere a termékkategóriáktól is függ
Nem csupán a gyorsan változó gazdasági szelek és technikai fejlődés, de a vállalkozás bővülése, és a szervezeti struktúra alakulása is folyamatos változást-fejlődést kíván meg egy mai vezetőtől.
Bővebben: „Nem érdemes mindenhol kalapácsot használni” - Tóth Annamária, coach