"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Interjú

Vesztes nyuszik, nyertes mikulások

A szezonhoz kötött édességek forgalma tavaly húsvétkor a Covid-19-el együtt járó korlátozások miatt drámaian lecsökkent. Most, egy évvel később, a közeledő húsvét
és a csokinyuszik sorsa még mindig bizonytalan. Hogyan tervezhetnek így az édességipar szereplői, mik a kilátások? A válaszokat Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének elnöke adta meg, aki szerint ebben a helyzetben a kulcsszavak az óvatosság, körültekintés és a felelősségteljes tervezés.

Tags:

Összességében kilenc százalékkal kevesebb sört értékesített az öt legnagyobb hazai gyártó a tavalyi évhez képest, ez a tendencia azonban nem vonatkozott a szuperprémium sörökre, hiszen azok iránt nem csökkent a kereslet, az alkoholmentes változatra pedig a vírushelyzet ellenére is nőtt az igény. A magyar sörpiac helyzetéről, a sörfogyasztók igényeiről dr. Kántor Sándort, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatóját kérdeztük, aki elárulta, hogy 2021-ben a söripar erősödése várható.