"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Interjú

Alföldi

Prémium kategóriás trappista sajt gyártását kezdte meg tavaly az Alföldi Tej Kft. új debreceni sajtgyárában. Rózsás Mónika ügyvezető igazgató szerint az éves gyártási kapacitással a teljes hazai import egyhetedét tudja kiváltani a cég. A Magyar trappista sajt márkanéven forgalomba került termékre pozitív a vásárlók reakciója, ezért további fejlesztések várhatók.

Jagodics Rita

Teljesen átalakítja magát a kiskereskedelmet és a vásárlási szokásokat is a koronavírus járvány. A válság hatására idén akár duplájára is nőhet az online kereskedelem volumene elsősorban az FMCG-szektorban, a kisboltok szerepe ugyanakkor érdemben nem változik. Jagodics Rita kereskedelmi marketing szakértőt, a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. ügyvezető igazgatóját kérdeztük a járvány kereskedelemre gyakorolt hatásairól.

Papp Krisztián Sándor

Rockzenekara van, vadászik, gyakorló református lelkészként szolgál és nem mellesleg az ország piacvezető száraztermény-forgalmazó cégének vezetőjeként kőkemény üzletember is egyben. A két hivatás összeegyeztethetőségéről, a családi gyökerekről, a cég nehezen induló sikereiről és a további tervekről is beszélgettünk Papp Krisztián Sándorral, a Paco márkát is forgalmazó Pa-Comp Kft. ügyvezető igazgatójával.