Bővebben: A Kifli.hu várja a magyar kistermelőket: „Nőjünk fel együtt!”
Minden kereskedelmi hálózat elérhető, széles termékkínálatának alapja a minőségi saját márkás árukra való támaszkodás. Nem csoda, hogy ez a stratégia egyre vonzóbb a fogyasztók számára. Az üzletláncok saját márkás termékei keresettek, nem csak nevükről, de csomagolásuk, logójuk designjáról is könnyen felismerhetőek.
Az életünkben vannak olyan metódusok, amiket a XXI. században már igazán idejét múltnak tartunk, mégis csinálnunk kell. Ilyen például a postán az ajánlott szelvény töltögetése vagy éppen bevásárláskor a termékek kosárba-szalagra-kosárba-autóba való sokszori pakolgatása. A digitális technológia térhódításának idején tényleg nincs erre egy olyan módszer, ami mindezt leegyszerűsíthetné?
Öt évvel ezelőtt az online vásárlás szinte ördögtől valónak számított, csupán minden századik forint származott a képernyő előtt ülő fogyasztótól. Ez utóbbi az évek során ugyan változásnak indult, de az e-kereskedelem felvirágzását a koronavírus hozta el. A 2020-ra prognosztizált növekedés már az első félévben lezajlott, bizonyos kategóriák pedig sosem látott népszerűségre tettek szert az online térben. Statisztikák, tapasztalatok, felfutó termékkategóriák és az e-kereskedelem élelmiszeripari vonatkozása – aktuál körkép a hazai online
kereskedelemről.
Bővebben: Megpakolt virtuális kosarak, elhúzó termékkategóriák: E-kereskedelem a koronavírus idején