Kereskedelem

Ostromállapot vagy versenypiac? Hadi helyzet az e-kereskedelemben

Verőfényes napsütés a tengerparton, miközben viharos szél korbácsolja a hullámokat. Aki már átélte, tudja milyen gyönyörű látvány a haragos fellegekkel, ugyanakkor lehetetlen helyzet: fentről csapkod a tüzes korbács, előttünk a hűs habok, ám a vízben fullaszt a felvert tajték. Aki pedig még nem tapasztalta, annak ott a Kína által szorongatott globális e-kereskedelmi piac, ott lehet gyakorolni a dolgot. Nem csalunk, nincs medence a szállodában – a.k.a. védővámok – legalábbis egyelőre! Lehet, hogy szólni kéne érte az „irodának”?

A saját márkás termékek iránt erősödött a kereslet: Saját márkák a polcokon és a kosarakban

A saját márkás termékek jó hírnévnek örvendenek Magyarországon, és sok fogyasztó heti vásárlásának szerves részévé váltak. A saját márkák népszerűsége akkora, hogy a kiskereskedelmi hálózatok folyamatos fejlesztésekkel állnak elő a trendeket követve.