Kereskedelem

A Kifli.hu várja a magyar kistermelőket: „Nőjünk fel együtt!”

Az online kiskereskedelem, és azon belül is az FMCG értékesítése fejlődött a leginkább a pandémiás időszak alatt. A GKI felméréséből kiderült, hogy tavaly ebben a szektorban a 2019-ben indult Kifli.hu bonyolította a második legnagyobb forgalmat Magyarországon. A viharsebességgel fejlődő fiatal cég most megnyitja kapuit és tárt karokkal, valamint egy egyedülálló együttműködési lehetőséggel várja a hazai kistermelőket.

Tags:
Erősödik a saját márkák jelenléte

Minden kereskedelmi hálózat elérhető, széles termékkínálatának alapja a minőségi saját márkás árukra való támaszkodás. Nem csoda, hogy ez a stratégia egyre vonzóbb a fogyasztók számára. Az üzletláncok saját márkás termékei keresettek, nem csak nevükről, de csomagolásuk, logójuk designjáról is könnyen felismerhetőek.

A jövő itt van, elkezdődött

Az életünkben vannak olyan metódusok, amiket a XXI. században már igazán idejét múltnak tartunk, mégis csinálnunk kell. Ilyen például a postán az ajánlott szelvény töltögetése vagy éppen bevásárláskor a termékek kosárba-szalagra-kosárba-autóba való sokszori pakolgatása. A digitális technológia térhódításának idején tényleg nincs erre egy olyan módszer, ami mindezt leegyszerűsíthetné?