Kereskedelem

A hazai vásárlók egyre magasabb elvárásai jelentik a legnagyobb kihívást: Fénysebességgel

A Covid számlájára sok minden írható, de az online kereskedelem számára nagyobbra nyitotta a kapukat. A szükség sokakat terelt az online vásárlás felé és ennek köszönhetően sokan rá is kaptak az ízére. Az online kereskedelmi szövetség, az Ecommerce
Hungary mellett a szektor sikeres szereplőit kértük meg, értékeljék a tavalyi évüket, illetve meséljenek nekünk az idei terveikről, célkitűzéseikről.

Eljött a rózsaszín pandák ideje

A közelmúltban a NetPincérből foodpanda lett, de szó sincs tulajdonoscseréről, hiszen a foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája. Megmaradt a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak majd a 4300 szerződött futárpartnerükkel a több mint 2 millió ügyfelük kiszolgálása érdekében. S hogy a márkaváltáson átesett cég hogyan látja a saját és a gyorskereskedelem jövőjét, arról Patai Zoltánnal, a foodpanda ügyvezetőjével beszélgettünk.