Kereskedelem

Panda market: A csökkenő vásárlóerő ellenére is egyre népszerűbb a gyorskereskedelem

A foodpanda eleinte csak készétel kiszállítással foglalkozott, de az utóbbi években, főleg a Covid-járvány hatására a tevékenységében egyre nagyobb szerepet kapott a gyorskereskedelem. A vállalat gyorskereskedelmi szolgáltatása, a panda market még csak kétéves, de nemrég ünnepelte az egymilliomodik rendelését. Arany László, a foodpanda saját élelmiszerüzleteinek, a panda marketek ügyvezetője mesélt lapunknak a szolgáltatásról, vásárlási szokásokról, és a belvárosi raktárukat is meglátogattuk.

Tags:
A Kifli akkor is tudott növekedni, amikor a kiskereskedelmi forgalom csökkent

Március 8-án tartotta sajtóeseményét a Kifli online szupermarket, ahol Gabriel Makki új ügyvezető beszélt többek között a 2023-as tervekről, illetve az infláció és a Kifli viszonyáról. Szalma Rita kereskedelmi igazgató a termékportfóliót mutatta be, Bíró László beszerző pedig a húsválasztékot ismertette. Az új ügyvezető lapunknak adott interjúban a cég gyors növekedésének okát magyarázta.

Megéri hűségesnek lenni

Az elmúlt években felértékelődött a törzsvásárlói program szerepe. A kiskereskedők állandó törekvése közvetett vagy közvetlen módon az irányba próbálja terelni a fogyasztókat, hogy nála és egyre többet vásároljanak. A törzsvásárlás-ösztönzési eszközök innovációja mára mindegyik üzletláncot elérte.