A kereskedelem jövőjét próbálja megjósolni a magát Retail Prophet-ként aposztrofáló Doug Stephens, aki 20, a kereskedelemben eltöltött év után váltott. Most tanácsadóként és előadóként olyan cégekkel dolgozik együtt, mint a Google, az eBay, a Coca-Cola és a Disney.
Bővebben: Doug Stephens: A kiskereskedelemnek „meg kell halnia”
A fizikai és az internetes értékesítés előnyeit összehangolva kell a boltoknak megszerezni az ügyfeleket, mindezt úgy, hogy a technológia a lehető legjobban szolgálja a vásárlók kényelmét.
Bővebben: A „kapcsolt” áruházak alkotják a jövő kiskereskedelmét?
Figyelmeztet a pénztáraknál lévő sorok kialakulására és azok megszüntetését is megoldja egy magyar startup, az Ultinous mesterséges intelligencián alapuló arc- és testfelismerő rendszere, ezzel jelentős árbevétel-növekedéshez juttatva a megoldást alkalmazó cégeket. A rendszer a világ harmadik leggyorsabb ilyen algoritmusán alapul és jelenleg is tesztelik magyar és külföldi boltláncok.
Bővebben: Magyar cég szünteti meg a sorban állást a boltokban