A digitális polccímkén túl még megannyi lehetőséget rejt a kereskedelem digitalizációja, ami messze túlmutat az online vásárláson. A kereskedők az omnichannel vágyott állapotába szeretnének eljutni, de a csatornák integrációja sokszor elmarad.
Bővebben: Digitális térkép készült a kereskedelem szereplőinek
A magyarországi kiskereskedelmi forgalomra egyre nagyobb hatással bír a hálózatok hűségprogramjaival járó teljesítés. Egy hűségprogram többről szól, mint a kampányokról, árleszállításokról és kuponokról.
Mivel tudják különlegessé tenni a téli ünnepek előtti vásárlást a kisboltok? Hogyan lehet „behívni” a vásárlókat a kisboltokba? A karácsonyi, szilveszteri vásárlási láz a kisboltokra is hatással van, már nem csak az ünnepi asztalra szánt, ám hiányzó ételeket veszik itt a fogyasztók.
Bővebben: Nem akarnak versenyre kelni a hiperekkel: Év végi bevásárlási roham „kicsiben”
Az elmúlt 12 évben a Glamour Napok megkerülhetetlen jelenséggé vált a fogyasztók és a kereskedők körében egyaránt. A kuponos hétvége hatalmas forgalmat generál a boltokban, nem véletlen, hogy évről évre többen csatlakoznak az akcióhoz.
Bővebben: Tavaszi-őszi kiskarácsony: A Glamour Napok szerepe a magyar fogyasztói kultúrában