A koronavírus-járvány hatására szinte minden vállalatnak újra kellett értékelnie üzleti stratégáját – derül ki az EY 52 országból 2400 döntéshozó megkérdezésével készült globális kutatásából.
A koronavírus-járvány hatására szinte minden vállalatnak újra kellett értékelnie üzleti stratégáját – derül ki az EY 52 országból 2400 döntéshozó megkérdezésével készült globális kutatásából.
A legújabb kutatások rámutattak, hogy az Egyesült Királyság fogyasztói milyen életmódbeli változásokat hajtanak végre az élelmiszer-pazarlás csökkentése érdekében a világjárvány kezdete óta.
Bővebben: A kutatások szerint az élelmiszervásárlási szokások megváltoztak az élelmiszer-pazarlás...
A COVID-19 világjárvány jelentős növekedést hozott az online-élelmiszervásárlásban – derült ki a PowerReviews által közel 8000 fogyasztó bevonásával készített új felmérésből.
Bővebben: Az online élelmiszervásárlás 2017 óta megnégyszereződött
2020-ban az online határokon átnyúló európai piac 146 milliárd euró értékű volt.
Bővebben: Az európai e-kereskedelem 25,5%-a határokon átnyúló
A Brand Finance nyilvánosságra hozta legújabb kiskereskedelmi rangsorát, amelyet kibővítettek 100 márkával, hogy teljesebb képet adjon a sokszínű ágazatról.
Bővebben: Továbbra is az Amazon a világ legértékesebb kiskereskedelmi márkája