A saját márkás állateledel 2022-ben 18%-kal növelte részesedését Európa hat legnagyobb piacán.
Bővebben: Erősödnek a saját márkák az európai állateledel-piacon
A saját márkás állateledel 2022-ben 18%-kal növelte részesedését Európa hat legnagyobb piacán.
Bővebben: Erősödnek a saját márkák az európai állateledel-piacon
A Brand Finance szerint az első helyezett annak köszönheti pozícióját, hogy képes megfelelni a változó fogyasztói preferenciáknak, megelőzi a trendeket és hatékonyan vezeti be az új termékeket.
Bővebben: Összegyűjtötték a 100 legértékesebb élelmiszermárkát
2023 végén várhatóan 2300 dollárba kerül egy tonna Robusta kávé, ami 28%-kal magasabb a tavaly év végi árnál.
Az uniós fogyasztói hangulat enyhén javult júniusban.
Bővebben: A nyári szabadságok ellenére még mindig borús a fogyasztók hangulata