A boltok hűtőládáiban, fagyasztóiban a gyorsfagyasztott zöldség, gyümölcs, félkész és készételek széles kínálata megtalálható. A millenniumi nemzedék által újra felfedezett termékkör nem csak a vitamin és tápanyag tartalma miatt keresett.
A boltok hűtőládáiban, fagyasztóiban a gyorsfagyasztott zöldség, gyümölcs, félkész és készételek széles kínálata megtalálható. A millenniumi nemzedék által újra felfedezett termékkör nem csak a vitamin és tápanyag tartalma miatt keresett.
Mi nevezhető sikeres, jó innovációnak? Mi befolyásolja a termékfejlesztéseket? Hogyan lehet bővíteni egy-egy termékcsalád fogyasztói körét? A versenyképesség egyik legfontosabb eleme az innováció, amelyre a megkérdezett gyártók nagy hangsúlyt fektetnek. A gyártók nem csak követik a trendeket, de eléjük is mennek.
A közvetlen értékesítés a versenyelőnyünk, és az, hogy a Tanácsadók valós reklámot tudnak nyújtani – vallja Radeczky Zoltán. Az AVON Pannonia Csoport ügyvezető igazgatójával beszélgetve az is kiderült, ugyan létezik online értékesítésük és aktívak a közösségi csatornákon is, a stratégiájuk alappillére továbbra is a közel százezer tanácsadó.
A magyarországi kiskereskedelmi forgalomra egyre nagyobb hatással bír a hálózatok hűségprogramjaival járó teljesítés. Egy hűségprogram többről szól, mint a kampányokról, árleszállításokról és kuponokról.
Megnyíltak a gyárak kapui, hogy ezzel is bizonyítsák, a negyedik ipari forradalom vívmányai, mint a mesterséges intelligencia és a termelési folyamatok digitalizációja már a hazai gyártásban is egyre több helyen fordulnak elő. Az élelmiszeripari cégek közül a Hell Energy és a Coca-Cola HBC mutatta meg, hogy néz ki ma egy modern gyár.