A testápolás szegmensének termékkörei a higiéniai kultúrával párhuzamosan fejlődnek. Az időjárás változásaihoz alkalmazkodva a nyári testápolásban is egyre gyakoribbak a speciális megoldások.
A testápolás szegmensének termékkörei a higiéniai kultúrával párhuzamosan fejlődnek. Az időjárás változásaihoz alkalmazkodva a nyári testápolásban is egyre gyakoribbak a speciális megoldások.
A fröccskészítés nem hosszú és fáradságos, de kissé macerás módját egyszerűsítené le egy új termék, amely könnyen a szezon kedvence lehet. A fesztiválokon egyelőre nem találják majd meg a bulizók a fémdobozos fröccsöt, de a Balaton környéki, budapesti és győri kisboltokban érdemes lesz szétnézni.
Az időjárás és az influenzaszezon erősen befolyásolja a Herbária forgalmát, miközben gyógynövényboltból egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékek szakboltjává váltak. Az online kereskedelem elszívó hatását a szaküzlet-jelleg erősítésével kívánják ellensúlyozni, és állítják, a termékhamisítások miatt még van bizalmi deficit az online vásárolható egészségmegőrzési termékekkel szemben. Rádi Balázzsal, a kereskedelemért felelős vezetővel beszélgettünk.
A G’Roby mindig is színfolt volt a hazai hálózatok között, ráadásul az első itthon, amely élelmiszer webshopot nyitott, méghozzá a hazai trendeket jócskán megelőzve, 1999-ben. Több, mint 10 évig egyetlenként. A G’Roby múltjáról és jelenéről, stratégiájáról, a tipikus hazai online vásárlókról és az online élelmiszerpiac változásairól kérdeztük Nagy Sándort, a G’Roby ügyvezetőjét.
Bővebben: „Van hely a piacon a bővülésre” - Nagy Sándor, a G’Roby ügyvezetője
Ha nyár, akkor fesztiválok – a márkáknak hosszú évek óta fontos terepet jelentenek a fiatal fogyasztók megszólításában, legyen szó fővárosi, vagy vidéki fesztiválról. A tavalyi évtől azonban még szorosabb lett a verseny a kiskereskedelem szereplői között: számos cég ugyanis fizikai üzletekkel települt ki a zenei seregszemlékre. A forgalomra és a márka megítélésre is nagy hatással van az eseményeken való jelenlét. Fesztiválkörkép.
Bővebben: Bulizó láncok: Erősödő kiskereskedelmi jelenlét a fesztiválokon