„Az állandó, megbízható és stabil magas minőség megfizethető áron az egyik legerősebb marketingüzenet a tejiparon belül!” – vallja Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója.
„Az állandó, megbízható és stabil magas minőség megfizethető áron az egyik legerősebb marketingüzenet a tejiparon belül!” – vallja Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója.
A digitális polccímkén túl még megannyi lehetőséget rejt a kereskedelem digitalizációja, ami messze túlmutat az online vásárláson. A kereskedők az omnichannel vágyott állapotába szeretnének eljutni, de a csatornák integrációja sokszor elmarad.
Bővebben: Digitális térkép készült a kereskedelem szereplőinek
Ahogy a gyártás egyre rugalmasabb lesz, úgy lehet egyre inkább célcsoportokra igazítani a csomagolást. Ugyanakkor a termékfejlesztés során későn kezdenek el a csomagolásfejlesztéssel foglalkozni, így végül egyszerű és költséghatékony megoldások jönnek létre. Dörnyei Krisztinával, az IBS docensével, alias Csomag Olgával beszélgettünk.
Az ételintoleranciában szenvedők ma már nem csak széles körű termékkínálatból választhatnak az üzletekben, de a „mentes” termékek ára is megközelíti a „normál” élelmiszerek árát.
Az élelmiszergyártók folyamatosan szélesedő, minőségi termékválasztékkal igyekeznek segíteni a már népbetegségnek számító ételintoleranciában szenvedők személyre szabott diétájában.