Piac

Nincs megállás: a fűszerpaprika ára emelkedik, az ágazat szűkül

Az egekben jár az őrölt fűszerpaprika ára, egyes termelőknél már a lélektani­nak tekintett 10 ezer forintos kilogrammonkénti árat is átlépte. Jelentős áremelkedésen ment keresztül ára az elmúlt években és a drágulás folytatódhat, attól függően, hogyan alakulnak az inputanyagárak.

GoldenBurg burgonya

Az étkezési burgonya alapélelmiszer, eladja saját magát. Gondolnánk. De vajon a vásárló hogyan gondolkodik, amikor választ? Mennyire és miben tudatos? Hol talál és szükséges-e számára információ? A dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. öt évvel ezelőtt létrehozta az idén komoly elismerésben részesült GoldenBurg márkát, amely nemcsak aktív marketing és kommunikációs támogatást kap, de edukatív feladatot is vállal. Interjú az ősi kultúrnövényünk népszerűsítéséről, valamint a GoldenBurg márkáról Kulich Évával, a Haladás Mezőgazdasági Zrt. beszerzési, kereskedelmi és marketing igazgatójával.

Árérzékenység, egészség­tudatosság és fenntarthatóság a kulcsmozzanatok vásárláskor

A jelen gazdasági nehézségei és kihívásai közepette, a fogyasztói árak növekedése és az inflációs nyomás hatására egyre inkább lekerül a fókusz a márkákról. A vásárlókat már korántsem a márkahűség, sokkal inkább az árérzékenység és a tudatosabb válogatás jellemzi. Megkérdeztük a gyártókat és a forgalmazókat, hogy ők mit tapasztaltak a fogyasztói szokások, valamint a termékválasztás változásai terén az idei év során.

Újabb termékekkel bővül a Dymol termékpalettája, ezúttal az öko tisztítószerek piacán

A Dymol Kft. már az 1980-as évek óta jelen van a magyar piacon, elsősorban a háztartás- vegyipar területén. Azóta a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő vállalat termékeinek portfóliója folyamatosan és dinamikusan nő, sőt azon kevés cégek közé tartozik, amelyek a pandémia kirobbanása idején rekordeladásokat produkáltak. Molnár Csilla ügyvezető a cégről, termékeikről, és a tisztítószerpiac múltjáról és jövőjéről is beszélt.

Tags: