Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Fontos évfordulóhoz ért a Márka Üdítőgyártó Kft. a történetében. A napjainkban is népszerű üdítő, a Márka 50 éves. Horváth Adrienn marketing és HR igazgató lapunknak arról mesélt, hogy melyek voltak a legfontosabb mérföldkövek az ikonikus magyar márka történetében, és minek köszönhető a ma is családi tulajdonú cég páratlan sikere.
A magyar dinnyetermő terület csökkenése végre megállt, az exportpiacokon pedig jobb lehetőségek rajzolódnak ki az idei szezonban. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamarától és a FruitVeB-től érdeklődtünk arról, hogy milyen dinnyetermésre számítanak most nyáron.
A GKID nemrégiben megjelent 2022-es e-kereskedelmi toplistáján újoncként egyből az FMCG mezőny 6. helyére került a Pelenka.hu. Emellett különösen figyelemre méltó teljesítmény, hogy az FMCG szektor szereplőinek rangsorában a Pelenka.hu lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú vállalat.
Tavaly azt mondták az élelmiszeripari szövetségek vezetői, hogy nagyon nehéz év áll előttünk, túl kell élni. Végül sokkal húzósabb évünk volt, mint ahogy azt egy éve ilyenkor még sejteni lehetett.
A pandémia az egyéni szépségápolási rutinra, ezáltal a kozmetikai piacra is hatott. A technológia fejlődése a szépségápolás irányát is meghatározza, a márkáknak pedig fel kell készülniük a fogyasztás új módjaira.