"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Tendenciaszerűen alakulnak át a magyar fogyasztók virtuális bevásárlókosarai: az egészségtudatos életmódot követők, a tökéletes nyári alakra vágyó fogyasztók és az ételintoleranciával küzdők egyaránt fűtik a keresletet az adalékanyagoktól és kezelőszerektől mentes, gluténmentes és csökkentett szénhidráttartalmú termékek iránt. Csikós Zsolt, a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Coop Online Kft. vezetője elmondta, a piac egészén látszik, hogy évszaktól függetlenül egyre inkább odafigyelnek az étkezésükre az emberek.

 

Több mint 20 millió forint gyűlt össze idén május 16. és június 19. között a Tesco áruházakban és online értékesített adománykuponokból az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó programjának támogatására. Az összeget a Tesco 21 millió forintra egészítette ki, ezzel is segítve a hátrányos helyzetű hazai gyermekek felzárkózását, akik országszerte 20 helyszínen több mint 3000-en vesznek részt rendszeresen közösségi és fejlesztő tevékenységekben. Az adomány révén hátrányos körülmények között élő családokban nevelkedő gyermekek kaphatnak esélyt a felzárkózásra, illetve nyári élménytáborokban való részvételre.

Tags: