"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Ajándékkártya-sorsolással, 30 másodperces ingyenes bevásárlással, online halloweeni tökvadászattal, féláron megvásárolható Russell Hobbs termékekkel és számtalan értékes nyereménnyel készült a Rossmann az év utolsó három hónapjára. A vásárlók személyesen, online és az applikáción keresztül egyaránt találkozhatnak izgalmas játékokkal, kedvezményekkel és promóciókkal, így érdemes figyelemmel kísérni a drogérialánc felhívásait és platformjait.

Az Indotek Group megállapodást írt alá az Auchan-áruházlánc kiskereskedelmi tevékenységét irányító, valamint több áruházát és benzinkúthálózatát is birtokló Auchan Magyarország Kft. 47 százalékának, illetve az Auchan-áruházak korzóterületén működő üzlethelyiségek 100 százalékos tulajdonrészét birtokló jogi személyek megvásárlásáról szerdán - jelentették be a tranzakcióban érintett felek.

Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 11. Telitálka kampánya, amelyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5500-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva több mint 5000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány számára.

Egyre több cég ismeri fel a fogyasztói igények változását világszerte. A táplálkozási szokásokat illetően az elmúlt években drasztikus változások következtek be, amelyek nem csak átformálták a piacot, de mozgásban is tartják, hisz az élelmiszeripari cégeknek és forgalmazóknak tartania kell a lépést, ha versenyben akarnak maradni. A leggyorsabb változás a laktózmentes, a vegán, a vegetáriánus és a cukormentes termékek piacán várható.