"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

A Lidl Magyarország folyamatosan bővíti egészségtudatos és speciális étrendet támogató termékeinek számát, így az állandó és az időszakos kínálatában már közel 350 vegetáriánus, vegán, bio, valamint laktóz- és gluténmentes termék található meg. A termékek iránti keresletet és a növekedés ütemét jól mutatja, hogy a 2021-es gazdasági évben az előző évhez képest közel 30 százalékkal növekedett a fenti termékkategóriákat érintő termékek értékesítése az árbevétel alapján.

Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar agrárium és élelmiszeripar elkötelezett támogatójaként az idei reklámkampányban is jelentős szerepet vállal.