Polc

Slágertermék lett az alkoholmentes sör

A magyar fogyasztók körében fokozatosan nő a kedveltsége a minőségi ízesítetlen és az ízesített alkoholmentes söröknek, melyek nemcsak ízletesek, de frissítőek is, így akár üdítőként is fogyaszthatók – amolyan felnőtt üdítőként. A gyártók nemcsak innovatív ízvilágokkal jelentkeznek, de a kevesebb cukor és kalóriaszám miatt egészségesebb alternatívát is kínálnak az alkoholos sörrel szemben.

A jégkrémek, fagylaltok és sorbetek iránti kereslet már kevésbé szezonfüggő

Tekintettel a fagylaltok megemelkedett áraira, a kiskereskedőknek különösen aktívnak kell lenniük a termékválaszték tekintetében, hogy vásárlásra ösztönözzék a vásárlókat. Az üzletláncok széles kínálata minden igényre gondol, legyen szó az árról, az összetételről vagy a kiszerelésről.

Tudatosabbá váltak a kisállattartók

Az elmúlt egy-két év erre az iparágra is hatással volt: míg a koronavírus-járvány alatt az amúgy árérzékeny fogyasztók megvették kiskedvenceik eledelét, az infláció emelkedése jelentősebb spórolást eredményezett a szegmensben. Ennek ellenére a kutyákkal és macskákkal családtagként bánnak gazdáik, akik amellett, hogy a jobb minőségű állateledeleket keresik, egyre tájékozottabbak kedvenceik egészségével kapcsolatban, ami befolyásolja az állateledel-választásukat.