Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Piaci szereplőket kérdeztünk a mosó-és öblítőszer piac helyzetéről, és arról, mennyire befolyásolja az infláció az eladásokat és a fogyasztói szokásokat a szegmensben. A gyártók igyekeznek megfelelni a vásárlók igényeinek, és a termékfejlesztéseik többek között azt szolgálják, hogy akár alacsony hőfokon is hatásos eredményt biztosítsanak termékeik, de a vevőiknek még a jelenlegi gazdasági környezetben se kelljen lemondaniuk az otthoni luxus érzéséről.
Szinte mindenki szeretne egészségesen étkezni, de előfordulhat, hogy nem sikerül friss zöldséget és gyümölcsöt venni. Sokan ezért fordulnak a fagyasztott termékekhez. A vásárlók növekvő árorientáltsága további lendületet adhat az átmenetileg csökkenő forgalmat mutató fagyasztott termékkínálatnak – számítanak az ajánlatok és a saját márkák.
A Magyar Hűtő- és Konzervipari Szövetség elnöke szerint nagyon ritkán fordul elő a tavalyi évhez hasonló aszály. A hűtő- és konzervipar működését azonban 2022-ben nem csupán az időjárás nehezítette, hiszen számos költségelem ugrásszerűen nőtt meg a szektorban. Sebesta Péter a fagyasztott zöldség- és gyümölcspiac helyzetét ismertette lapunknak.
A hosszabb eltarthatóság, a kényelem és a változatos termékkínálat miatt a tartós élelmiszer szegmensben a gyorsfagyasztott félkész és kész termékek iránti kereslet gyorsan növekszik. A nehézségek mellett a gyártók designváltással és újdonságokkal kívánják elérni a vevőket.