Merre fejleszti termékeit a Sága Foods Zrt.? Milyen piaci kockázatok és lehetőségek állhatnak a jubileumát ünneplő cég előtt? Erről kérdeztük Keleti Zsolt vezérigazgatót.
Bővebben: A márka mögött: Sága - Csak új ötletekkel, új termékekkel van esély
Merre fejleszti termékeit a Sága Foods Zrt.? Milyen piaci kockázatok és lehetőségek állhatnak a jubileumát ünneplő cég előtt? Erről kérdeztük Keleti Zsolt vezérigazgatót.
Bővebben: A márka mögött: Sága - Csak új ötletekkel, új termékekkel van esély
A Kollaboratív Marketing a XXI. század egyik leghatékonyabb marketingkommunikációs eszköze. Lényege, hogy a fogyasztók aktív bevonásával építhetjük a márkákat és a kiválasztott nagykövetek együttműködésével tudjuk elérni a célcsoportunkat, hiteles és célzott ajánlások segítségével.
Bővebben: Kollaboratív Marketing: Így tehetjük fogyasztóinkat hiteles márkanagykövetté