2025.júl.18.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

    Szilva

    Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza

    Általános

    Színes saláta

    A helyes táplálkozás nem kitartás kérdése, hanem s…

    Kutatás

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

    Újrahasznosítás

    15 milliós napi rekord született a visszaváltásban…

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

    babaápolás

    Gondoskodás nagy kiszerelésben is: Kettős kihívás …

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

    Sörcsap

    Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Ipar

A TUTTOFOOD történetének egyik legnagyobb rendezvénye volt az idei
Ipar
2023.május23.

A TUTTOFOOD történetének egyik legnagyobb rendezvénye volt az idei

Több mint 83 ezren vettek részt az élelmiszeripari és kereskedelmi szakkiállításon, akiknek 20 százaléka érkezett Olaszországon kívüli országból.

A TUTTOFOOD fennállása óta az idei volt az egyik legnagyobb volumenű rendezvény. Több mint 83 ezer kereskedelmi látogatót regisztráltak, akiknek 20%-a érkezett Olaszországon kívülről, összesen 132 országból. A legtöbben sorrendben Spanyolországból, az USA-ból, Franciaországból, Svájcból, Németországból, Hollandiából, Kínából, Romániából, Lengyelországból és az Egyesült Királyságból érkeztek. Mind az öt kontinensről érkeztek delegációk: Vietnamtól Kanadáig, a Feröer-szigetekről Paraguayig és Kazahsztánig.

Különösen az új kiállítási koncepciót értékelték nagyra a kiállítók és a látogatók is: egyszerűsítve az elrendezést, az ágazatokat az ellátási lánc kapcsolódásai, illetve a forgalmazás logikáját tükröző makroterületek – friss, csomagolt fogyasztási cikkek, fagyasztott hal – alapján mutatták be. Így vizuálisan is erőteljesebb élményt nyújtott, és megkönnyítette a márkák és termékek felfedezését.

Minden eddiginél több terméket állítottak ki idén, számos innovációt prezentálva a fenntarthatóság, a csomagolás és egyéb ellátási folyamatok területéről. Olyan új recepteket ismerhettek meg az érdeklődők, amelyek előre jelzik a trendeket és reagálnak a változó fogyasztói igényekre: növényi alapú, vagy fehérjében gazdag termékeket, és a mai életmódot kiszolgáló kényelmi készítményeket. A fenntartható innovációt ismerte el a GDOweek és a MarkUp együttműködésével másodszor kiosztott Better Future Award díj is, amelyre több mint 50 pályázat érkezett.

A Fiera Milano és a Fiere di Parma közötti szövetségnek köszönhetően a Cibus és a TUTTOFOOD az idei évtől egy még inkább stratégiai jelentőségű, európai platformot hoz létre. Ez a tervek szerint a jövőben még hatékonyabban támogatja majd azokat a vállalatokat, amelyek a nemzetközi piacra kilépve szeretnék növelni üzleti tevékenységüket. A következő rendezvényre 2024. május 7-10. között kerül sor Pármában. A TUTTOFOOD tizedik kiállítása 2025. május 5-8. között lesz, ismét Milánóban.

Friss információkért látogasson el a www.tuttofood.it; @TuttoFoodMilano oldalakra.

(Képek: tuttofood.it)

Tags: élelmiszerlánc, élelmiszeripar, TUTTOFOOD
  • Előző cikk: Papírcsomagolást kapnak a Mars szeletek Előző
  • Következő cikk: Az olívaolaj ára 2010 óta nem volt olyan magas, mint most Következő

Legfrissebb

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Mizo Art Coffee

Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

2025.júl..16

Solti Andrea mozaikkép

Leköszön posztjáról Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary …

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom