Húsvétkor több mint harmincezer tonna sonka kerül a hazai asztalokra. A gyártói márkák pozíciója erősödött a sonkánál, különösen az ünnepi periódusban.
Húsvétkor több mint harmincezer tonna sonka kerül a hazai asztalokra. A gyártói márkák pozíciója erősödött a sonkánál, különösen az ünnepi periódusban.
A húsvéti ünnepi díszbe öltöztetett, feldíszített asztal egyik fő ékessége a tojás, a kuglóf és a hagyományos báránysült mellett a füstölt, főtt húsvéti sonka. A kiskereskedők idén is jelentős forgalomra számítanak.
Számos cég innovációjában meghatározó szerepet kell, hogy kapjon a csomagolás és a csomagolástechnika, legyen szó annak módjáról, vagy anyagáról. A hosszabb és biztonságos eltarthatóság pedig a minőség megőrzésével együtt az egyik legjobb reklám lehet. Népszerű technológiák, melyek nálunk kevésbé
elterjedtek.
Bővebben: Csomagolástechnikai innovációk: Támogatják az érzékszervi fogyasztást
A márkáknak jóval nagyobb a jelentőségük, mint azt a mindennapos vásárlások során észlelik a vevők. A vásárlások során a fogyasztók nemcsak a kívánt terméket, hanem egy lényeges hátteret, a márkával együtt járó szimbolikus tartalmat is magukévá teszik.
Az e-kereskedelem egyre nagyobb szeletet hasít ki a kiskereskedelmi tortából: az USA-ban plázákat fenyeget a vásárlásnak ez a módja, és itthon is jelentősen bővül – novemberben például 23%-kal növekedett. De hosszú távon vajon fenntarthatóbb-e az online vásárlás?
Bővebben: Rohamosan fejlődő e-kereskedelem: Megoldás lehet-e a környezeti problémákra?