A hideg beköszöntével az üzletek polcain kiemelt helyet kapnak a téli testápolási termékek. A gyártók innovatív újdonságokat kínálnak a szezonban, amikor kevesebb a napfény és a hideg, szeles idő is könnyen kiszáríthatja a bőrt.
A hideg beköszöntével az üzletek polcain kiemelt helyet kapnak a téli testápolási termékek. A gyártók innovatív újdonságokat kínálnak a szezonban, amikor kevesebb a napfény és a hideg, szeles idő is könnyen kiszáríthatja a bőrt.
„Mélyen hiszek a bizalom erejében. Úgy vélem, hogy a vállalatom első számú vezetőjeként az a legfontosabb feladatom, hogy megerősítsem a bizalmon alapuló céges kultúránkat” – vallja a PepsiCo Hungary ügyvezető igazgatója. Berényi Attilával a PepsiCo piaci helyzetéről, a fogyasztói szokásokról és a céges kultúra fontosságáról beszélgettünk.
Milyen évet tudhat maga mögött az Auchan? Milyen célkitűzésekkel néz a jövő elé a hipermarketlánc? Hogyan hatnak a hazai áruházak működésére a nemzetközi újítások? Boda Mózessel, az Auchan Retail Magyarország szupermarket kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.
Mivel tudják különlegessé tenni a téli ünnepek előtti vásárlást a kisboltok? Hogyan lehet „behívni” a vásárlókat a kisboltokba? A karácsonyi, szilveszteri vásárlási láz a kisboltokra is hatással van, már nem csak az ünnepi asztalra szánt, ám hiányzó ételeket veszik itt a fogyasztók.
Bővebben: Nem akarnak versenyre kelni a hiperekkel: Év végi bevásárlási roham „kicsiben”
A másnaposság ellen is használható, ecet alapú üdítőitalt dobott piacra egy bor- és gyümölcsecetet gyártó kis cég. A bodrogkeresztúri üzemben minőségi tokaji borból és saját gyümölcsökből készült ecetkülönlegességek a salátaönteteken túl, sültekhez és különleges desszertekhez is passzolnak. Külföldről is érdeklődnek, miközben már az 5 évig érlelt ecetkülönlegességet tervezik.