A fiatalok fogyasztási szokásait vizsgáló rovatunkban a Starbucks district managerét, Kiss Boglárkát kérdeztük, ők hogyan látják a következő nemzedéket.
Bővebben: Starbucks: A jövő generációja is fog otthon kávézni
A fiatalok fogyasztási szokásait vizsgáló rovatunkban a Starbucks district managerét, Kiss Boglárkát kérdeztük, ők hogyan látják a következő nemzedéket.
Bővebben: Starbucks: A jövő generációja is fog otthon kávézni
Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció tagjai otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni, éppen ezért óriási a fejlődési potenciál ezekben a platformokban és itthon még messze nincsenek 100 százalékig kihasználva. A Facebook megkerülhetetlen, ám az amerikai 16 évesek körében még mindig lekörözi egy oldal. Sorozatunk harmadik részében a nálunk kevéssé használt Snapchatet, és a közösségi média piacának más oldalait mutatjuk be.
Bővebben: Márkaépítés a közösségi oldalakon: Van-e élet a Facebookon túl?
A marketingvezetők számos új kihívással szembesülnek, ugyanis a reklámüzenetek tengerében egyre nehezebb egy márkának észrevehetővé válnia és üzenetét sikeresen továbbadnia a célközönség számára. A kollaboratív marketing alapelveinek alkalmazásával a vállalatok és a márkák kapcsolatot teremthetnek azokkal az elkötelezett fogyasztókkal, akik részt akarnak venni kedvenc márkájuk fejlődésében, alakulásában.
Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció tagjai otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni - éppen ezért óriási a fejlődési potenciál ezekben a platformokban és itthon messze nincs 100 százalékig kihasználva.
Bővebben: Márkaépítés az Instagramon: A felhasználók nagy része egyöntetűen reklámkerülő
Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció (az 1990-es években és azután születettek) otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni.