„Az állandó, megbízható és stabil magas minőség megfizethető áron az egyik legerősebb marketingüzenet a tejiparon belül!” – vallja Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója.
„Az állandó, megbízható és stabil magas minőség megfizethető áron az egyik legerősebb marketingüzenet a tejiparon belül!” – vallja Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója.
Az SCA globális óriásvállalat papíripari üzletágából kiválva, a higiénia és egészség területével foglalkozó önálló vállalatként született meg az Essity 2017 júniusában. Venter Zoltánnal, a közép-kelet-európai régió kereskedelmi vezetőjével, az Essity Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk az új nevet kapott vállalatról és az Essity üzleti kapcsolatairól Magyarországon.
Nyugaton már összehasonlító oldalak is alakulnak az online beauty-box cégekre, hogy felmérjék az ár–érték arányt és hogy melyik, milyen csomagot is nyújt pontosan. A közösségi oldalak és a véleményezés pedig fontos szerepet játszik a modellben, amely a nagy márkáknak is jól jön. Itthon a Pixibox viszi a prímet a műfajban, melynek vásárlói, de ha pontosabban akarunk fogalmazni, akkor rajongói vannak.
Bár itthon a kozmetikumok online vásárlásának területén még van hová fejlődni, az online jelenlét és a közösségi média a márkák kommunikációjában egyre jelentősebb szerepet tölt be, és megjelennek már nálunk is új kereskedelmi formák. A felnövekvő „digitális őslakosokat” pedig egyre inkább csak a véleményvezéreken és bloggereken keresztül lehet megszólítani – különösen ezen a területen. Online nélkül lassan nincs kozmetikum, vagy mégis?
Bővebben: Marketing és online jelenlét a hazai kozmetikai piacon: Matt bőrön innen és túl
A jövő generációját leginkább gyorsasággal, kényelemmel és a megfelelő ajánlatokkal lehet elérni és megfogni, vallja Szabó Orsolya, a Pizza Hut marketing managere (HU/CZ/SK).
Bővebben: Pizza Hut: Az eltelt évek alatt sokat változtak a fogyasztói szokások