Egy év után ismét nőtt az online élelmiszer-értékesítés az Egyesült Államokban

Egy év után ismét nőtt az online élelmiszer-értékesítés az Egyesült Államokban

Úgy tűnik, az amerikai online élelmiszer-értékesítés egy többnyire hullámvasútszerű év után ismét növekedési pályára állt.

A Brick Meets Click/Mercatus Grocery Shopping Survey legfrissebb felmérése szerint novemberben 8,1 milliárd dollárt tett ki az elektronikus élelmiszervásárlások forgalma, ami 5,2%-os növekedést jelent az egy évvel korábbi 7,7 milliárd dollárhoz képest – írja a Winsight Grocery Business.

Az októberi 5%-os növekedéssel együtt már a második hónapban nőtt az értékesítés mértéke. November utolsó hetében az online értékesítés a teljes heti élelmiszer-kiadás 11,7%-át tette ki, ami 160 bázisponttal több a tavalyi értéknél.

A novemberi e-bevásárlási eredmények a felmérés alapján a kiszállításnak, illetve a havi aktív felhasználói bázis erősödésének köszönhetőek. Ez utóbbi tendencia segített a rendelési volumen 7,5%-os növekedésében is.

Novemberben továbbra is az átvétel maradt a legnagyobb online élelmiszer-kiszállítási csatorna, bár a forgalom csak 1,6%-kal nőtt éves szinten.