"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kutatás

Évi kétmilliárd forint fölött a napozók forgalma

Napvédőszert a felnőtt magyar lakosság több mint fele használ legalább alkalmilag: egyharmaduk szinte csak nyaraláskor, illetve közel egyötödük pedig akkor, ha úgy érzi, éget a nap. Százból negyvenen egyáltalán nem védekeznek a káros ultraibolya sugarak ellen, különösen ez igaz a magyar férfiakra (közel 60%), derült ki a Nielsen reprezentatív, napvédőszerek használatával kapcsolatos 2018 nyári felméréséből.

Május és július között csúcsra jár a szőrtelenítő termékek kiskereskedelmi forgalma

Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre 2017. június és 2018 májusa között több mint másfél milliárd forintot hagytak ott a magyar nők, jellemzően drogériákban. Budapest és környéke a „legcsupaszabb”: az értékbeli eladások majdnem fele itt történik. Szőrtelenítési kisokos a Nielsen kiskereskedelmi indexe alapján.