"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kutatás

Új vásárlótípus születése, ami örökre megváltoztathatja a kiskereskedelmet

A DS Smith, a világ egyik vezető fenntartható csomagolási megoldásokat szállító cég szakértői szerint a Covid-19 korlátozások a fogyasztói magatartás fejlődését eredményezte, ami a vásárlók egy vadonatúj típusának, a fúziós vásárló megszületéséhez vezetett. Ezek a vevők bolti, online és click & collect vásárlással szerzik be a termékeket, mellyel óriási nyomást helyeznek a kiskereskedőkre és a márkákra, hogy lépést tudjanak tartani velük.

Tartósan vírus előtti szinten a vállalatok pénzügyi várakozásai

A második negyedévben is pénzügyi helyzetük javulására számítanak a cégek a K&H nagyvállalati növekedési index kutatása szerint. A felmérésből kiderül, hogy a megkérdezettek nem csak az árbevétel, hanem a nyereség emelkedésével is kalkulálnak a következő egy évben. A kedvező kilátások mögött az áll, hogy a cégek az export növekedését várják, és nem okoz nekik problémát a gyenge forint.

Tags: ,
KSH: júliusban 4,6 százalékkal nőttek az árak az előző év azonos hónapjához képest

Júliusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál, az elmúlt egy évben a szeszes italok, dohányáruk és az üzemanyagok ára emelkedett jelentősen - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) kedden.

Tags:

Csaknem kétezren vettek részt a Nébih, a Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézet, valamint a TÉT Platform Egyesület második közös reprezentatív kutatásában 2021 májusában. A felmérésből kiderült, hogyan változtak a Covid-19 járvány első és harmadik hulláma között a háztartások élelmiszervásárlási és élelmiszerfogyasztási szokásai. Az eredmények azt mutatják, hogy az első hullám idején tapasztalt sokkhatás elmúlt, ugyanakkor a lakosság megőrizte az elővigyázatosságát, és vannak olyan szokások, amelyek hosszú távon is velünk maradnak.