Másfél évtizedes időtávon több tízezer üzlet szűnt meg Magyarországon.
Másfél évtizedes időtávon több tízezer üzlet szűnt meg Magyarországon.
Havi és heti szinten is legtöbbször élelmiszert rendelnek Magyarországon a nők internetes vásárlásaik során, de a ruházati, gyógyászati vagy épp drogériás termékek online beszerzése is kifejezetten népszerű körükben. A kisállattartáshoz kapcsolódó cikkek esetén azonban közel kétharmaduk továbbra is a személyes vásárlást preferálja, az aznapi kiszállításra specializálódott, utolsó kilométeres városi logisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO legfrissebb, reprezentatív magyarországi kutatása alapján.
Bővebben: Legtöbbször élelmiszert rendelnek Magyarországon a nők internetes vásárlásaik során
Kutatás bizonyítja, hogy a fiatalabb korosztály szerint is elképzelhetetlen csípős íz nélkül a mindennapi étkezés.
Bővebben: Kiugróan növekszik az erős ételek iránti igény hazánkban
Bővebben: Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára
A kiskereskedelmi forgalom 7,6%-kal csökkent az előző év azonos időszakához viszonyítva és 0,2%-kal mérséklődött az előző hónaphoz képest
Bővebben: A kiskereskedelmi forgalom 7,6%-kal csökkent az előző év azonos időszakához viszonyítva