A magyarok átlagosan napi két kávét isznak és a kedvencük az espresso - derült ki az OMV friss kutatásából.
Bővebben: Kutatás: megdönthetetlen az espresso népszerűsége itthon
Bővebben: Kutatás: megdönthetetlen az espresso népszerűsége itthon
Bővebben: 0,6%-kal emelkedett a kiskereskedelmi üzletek forgalma novemberben
Bővebben: Az online vásárlásra inkább a fiatalok szavaznak, a környezettudatosság kortól független
A fogyasztók a márkákkal együtt alakítják a trendeket.
Bővebben: Így változnak a fogyasztói trendek a következő években
Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő közel 15%-os növekedéssel 8.751 euróra emelkedett, ami az európai átlag közel 54%-ának felel meg. Ezzel idén is a 30. helyen állunk az európai összehasonlításban - ez derül ki a „GfK Vásárlóerő Európa 2022” című tanulmányból.
Bővebben: Az egy főre jutó átlagos vásárlóerő Európában 2022-ben 16.344 euró