Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

A fröccskészítés nem hosszú és fáradságos, de kissé macerás módját egyszerűsítené le egy új termék, amely könnyen a szezon kedvence lehet. A fesztiválokon egyelőre nem találják majd meg a bulizók a fémdobozos fröccsöt, de a Balaton környéki, budapesti és győri kisboltokban érdemes lesz szétnézni.

Az időjárás és az influenzaszezon erősen befolyásolja a Herbária forgalmát, miközben gyógynövényboltból egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékek szakboltjává váltak. Az online kereskedelem elszívó hatását a szaküzlet-jelleg erősítésével kívánják ellensúlyozni, és állítják, a termékhamisítások miatt még van bizalmi deficit az online vásárolható egészségmegőrzési termékekkel szemben. Rádi Balázzsal, a kereskedelemért felelős vezetővel beszélgettünk.

A G’Roby mindig is színfolt volt a hazai hálózatok között, ráadásul az első itthon, amely élelmiszer webshopot nyitott, méghozzá a hazai trendeket jócskán megelőzve, 1999-ben. Több, mint 10 évig egyetlenként. A G’Roby múltjáról és jelenéről, ­stratégiájáról, a tipikus hazai online vásárlókról és az online élelmiszerpiac ­változásairól kérdeztük Nagy Sándort, a G’Roby ügyvezetőjét.

Ha nyár, akkor fesztiválok – a márkáknak hosszú évek óta fontos terepet ­jelentenek a fiatal fogyasztók megszólításában, ­legyen szó fővárosi, vagy vidéki fesztiválról. A tavalyi évtől azonban még szorosabb lett a verseny a kiskereskedelem szereplői között: számos cég ugyanis fizikai üzletekkel települt ki a zenei seregszemlékre. A forgalomra és a márka megítélésre is nagy hatással van az eseményeken való jelenlét. Fesztiválkörkép.

A Magyar Élelmiszerkönyv új, kenyerekre vonatkozó szabályai 2017. június 22-én léptek életbe, e szerint jelentősen módosultak az egyes kenyértípusokra vonatkozó előírások.

Fontosságából és változatosságából mit sem von le, hogy a bébiknek készült ­ételek, pépek, desszertek és italok nem tartoznak az egy életen át fogyasztható termékek közé.

Korábban előre jelezték, hogy a szupermarketek ­területe csökkenni fog. A csökkenő tendencia már évek óta tart. A jelenség nemcsak Európában ­figyelhető meg, hanem ­világszerte is, minden nagy kiskereskedelmi vállalatnál, erről ­számolt be a Planet Retail.

A fiatalos élelmiszerek és italok a világ leggyorsabban ­növekvő termékcsoportja. Funkcionális termékként az energiaitalt főként szellemi és fizikai teljesítményt növelő hatása miatt fogyasztják.

Kutatások is bizonyítják, nem csupán gyakorlati tapasztalat az, hogy általában a nők a fogyasztás motorjai egy családban, a nőknek pozitívabb a viszonyuk a vásárláshoz, mint a férfiaknak, ­hamarabb felfigyelnek az újdonságokra, a termékfejlesztésekre.

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

Fontosságából és változatosságából mit sem von le, hogy a bébiknek készült ­ételek, pépek, desszertek és italok nem tartoznak az egy életen át fogyasztható termékek közé.

Ha nyár, akkor fesztiválok – a márkáknak hosszú évek óta fontos terepet ­jelentenek a fiatal fogyasztók megszólításában, ­legyen szó fővárosi, vagy vidéki fesztiválról. A tavalyi évtől azonban még szorosabb lett a verseny a kiskereskedelem szereplői között: számos cég ugyanis fizikai üzletekkel települt ki a zenei seregszemlékre. A forgalomra és a márka megítélésre is nagy hatással van az eseményeken való jelenlét. Fesztiválkörkép.

Az időjárás és az influenzaszezon erősen befolyásolja a Herbária forgalmát, miközben gyógynövényboltból egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékek szakboltjává váltak. Az online kereskedelem elszívó hatását a szaküzlet-jelleg erősítésével kívánják ellensúlyozni, és állítják, a termékhamisítások miatt még van bizalmi deficit az online vásárolható egészségmegőrzési termékekkel szemben. Rádi Balázzsal, a kereskedelemért felelős vezetővel beszélgettünk.

Európában az online vásárlók elsősorban az Egyesült Királyságban járják a saját útjukat, és egyre gyakrabban vásárolnak élelmiszert az interneten. Ennek okait próbálja megvilágítani egy AT Kearney-tanulmány.

Kutatások is bizonyítják, nem csupán gyakorlati tapasztalat az, hogy általában a nők a fogyasztás motorjai egy családban, a nőknek pozitívabb a viszonyuk a vásárláshoz, mint a férfiaknak, ­hamarabb felfigyelnek az újdonságokra, a termékfejlesztésekre.

A fröccskészítés nem hosszú és fáradságos, de kissé macerás módját egyszerűsítené le egy új termék, amely könnyen a szezon kedvence lehet. A fesztiválokon egyelőre nem találják majd meg a bulizók a fémdobozos fröccsöt, de a Balaton környéki, budapesti és győri kisboltokban érdemes lesz szétnézni.

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2017 junius

web gombok zold belelelapozok

Trendfm