Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Milyen kihívások várnak idén a Praktiker webáruházára? Milyen megoldásokkal tudta megnövelni és vonzóbbá tenni az online vásárlást a barkácsáruház-lánc? Hallgat Lászlóval, a Praktiker Kft. webshop vezetőjével beszélgettünk.

Az SCA globális óriásvállalat papíripari üzletágából kiválva, a higiénia és egészség területével foglalkozó önálló vállalatként született meg az Essity 2017 júniusában. Venter Zoltánnal, a közép-kelet-európai régió kereskedelmi vezetőjével, az Essity Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk az új nevet kapott vállalatról és az Essity üzleti kapcsolatairól Magyarországon.

Az autóiparban jelent meg először és ma is ez az iparág az igazi motorja az automatizálás és a robotika fejlődésének. Ugyanakkor ma már szinte nincs olyan terület, ahol ne jelent volna meg robotokkal támogatott termelés, ami az általános félelmekkel szemben nem elveszi az emberek munkáját, hanem kiegészíti és tervezhetővé teszi a termelést. A munkaerőhiány Magyarországon is vezető indok az automatizálási beruházások tervezésénél. Simon Zoltánt, a független robotintegrátor és célgépépítő Robot-X Hungary értékesítési vezetőjét kérdeztük az iparág jellemzőiről és a trendekről.

A boltok hűtőládáiban, fagyasztóiban a gyorsfagyasztott zöldség, gyümölcs, félkész és készételek széles kínálata megtalálható. A millenniumi nemzedék által újra felfedezett termékkör nem csak a vitamin és tápanyag tartalma miatt keresett.

Mi nevezhető sikeres, jó innovációnak? Mi befolyásolja a termékfejlesztéseket? Hogyan lehet bővíteni egy-egy termékcsalád fogyasztói körét? A versenyképesség egyik legfontosabb eleme az innováció, amelyre a megkérdezett gyártók nagy hangsúlyt fektetnek. A gyártók nem csak követik a trendeket, de eléjük is mennek.

A közvetlen értékesítés a versenyelőnyünk, és az, hogy a Tanácsadók valós reklámot tudnak nyújtani – vallja Radeczky Zoltán. Az AVON Pannonia Csoport ügyvezető igazgatójával beszélgetve az is kiderült, ugyan létezik online értékesítésük és aktívak a közösségi csatornákon is, a stratégiájuk alappillére továbbra is a közel százezer tanácsadó.

A magyarországi kiskereskedelmi forgalomra egyre nagyobb hatással bír a hálózatok hűségprogramjaival járó teljesítés. Egy hűségprogram többről szól, mint a kampányokról, árleszállításokról és kuponokról.

Megnyíltak a gyárak kapui, hogy ezzel is bizonyítsák, a negyedik ipari forradalom vívmányai, mint a mesterséges intelligencia és a termelési folyamatok digitalizációja már a hazai gyártásban is egyre több helyen fordulnak elő. Az élelmiszeripari cégek közül a Hell Energy és a Coca-Cola HBC mutatta meg, hogy néz ki ma egy modern gyár.

Átalakulóban a kereskedelem rendszere: a hagyományos csatornák mellett a viszonteladók kikerülésével saját webáruházban értékesít a gyártó, miközben a nagykereskedő saját márkás termékeket dob a piacra. Ezzel egy időben a fogyasztók is változnak: az üzletbe egyre tudatosabban érkeznek, így ott már sokkal nehezebb meggyőzni őket. Ugyanakkor jól reagálnak a technikai újdonságokra, így érdemes a retail jelenlétet virtuális eszközökkel kiegészíteni.

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix banner 2018 februar 2


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

Banner Chefpincer 2018 januar

web gombok zold belelelapozok

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

A boltok hűtőládáiban, fagyasztóiban a gyorsfagyasztott zöldség, gyümölcs, félkész és készételek széles kínálata megtalálható. A millenniumi nemzedék által újra felfedezett termékkör nem csak a vitamin és tápanyag tartalma miatt keresett.

A magyarországi kiskereskedelmi forgalomra egyre nagyobb hatással bír a hálózatok hűségprogramjaival járó teljesítés. Egy hűségprogram többről szól, mint a kampányokról, árleszállításokról és kuponokról.

Milyen kihívások várnak idén a Praktiker webáruházára? Milyen megoldásokkal tudta megnövelni és vonzóbbá tenni az online vásárlást a barkácsáruház-lánc? Hallgat Lászlóval, a Praktiker Kft. webshop vezetőjével beszélgettünk.

Mezőgazdaság helyett laborok?

Mi nevezhető sikeres, jó innovációnak? Mi befolyásolja a termékfejlesztéseket? Hogyan lehet bővíteni egy-egy termékcsalád fogyasztói körét? A versenyképesség egyik legfontosabb eleme az innováció, amelyre a megkérdezett gyártók nagy hangsúlyt fektetnek. A gyártók nem csak követik a trendeket, de eléjük is mennek.

Megnyíltak a gyárak kapui, hogy ezzel is bizonyítsák, a negyedik ipari forradalom vívmányai, mint a mesterséges intelligencia és a termelési folyamatok digitalizációja már a hazai gyártásban is egyre több helyen fordulnak elő. Az élelmiszeripari cégek közül a Hell Energy és a Coca-Cola HBC mutatta meg, hogy néz ki ma egy modern gyár.

Trendfm