Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

A kényelmi (convenience) termékek számos innováción estek át az elmúlt néhány évben. Nem csoda, hogy bár a késztermékek iránti kereslet gyakorlatilag egész évben fennáll, a nyári szezonban nagyobb forgalomra számíthatnak a gyártók.

Mára természetes a fesztiválokon való márkamegjelenés, azonban a kiskereskedők és a gyártók nem kényelmesedhetnek el; évről évre érdemes megújult, új ötletekkel várják a szórakozni vágyó fogyasztókat.

A Praktiker Kft. az egyik legfontosabb szereplője a hazai barkácsáruház-piacnak. A kis áruházak teljes körű felújításáról, az árukészlet és az arculat egységesítéséről és a szezonális termékek különleges, figyelemfelhívó kihelyezéséről Németh Gyula értékesítési igazgató-helyettessel és Boncz Péter szezonális és kihelyezési osztályvezetővel beszélgettünk.

A pelenka is lehet vidám mintázatú, szuperhősös és exkluzív. Színes limitált kollekciójának kínálatával a márkaérték közvetítése mellett nem a divatteremtés a Libero célja, hanem a szülők és a babák boldogsága.

A limitált kiadású termékeknek, kollekcióknak több pozitív vonzata is lehet azon kívül, hogy az időszakos akciók vágyakat ébresztenek és a célzott fogyasztói réteget megszólítják. Heves László, a Well Reklámügynökség creative directora szerint „nem mindig az a cél, hogy a limitált kiadásból többet vegyenek, és ezzel egyszerűen növeljük az eladást”.

„A marketing stratégia szerves részeként lehet javaslatot tenni a »limitált kiadású csomagolások« kifejlesztésére” – vallja Nagy Alexandra tervezőművész, a Paqart Design Stúdió alapítója, aki szerint kiemelten fontos szerepet játszik a meghatározott ideig és/vagy mennyiségben kapható limitált kiadású termékkollekciók designja és csomagolásuk megtervezése.

Többnyire hazai alapanyagok felhasználásával készíti a legújabb, egészséges fogyasztási trendekhez illeszkedő snack termékeit a 100 százalékban magyar  tulajdonú családi vállalkozásként működő Szimita-Trade Kft. A cég White Snack és Fehértói Csemege márkáival és több üzletlánc saját márkás termékeivel is jelen van a hazai piacon, ezek legtöbbje allergénmentes gyártási eljárásokkal készül. Termékeik külföldön is kaphatók, de további cél az wxportpiacok bővítése. A Szimita-Trade Kft.-t vezető testvérpár egyik tagjával, Szilágyi Tamással beszélgettünk.

Noha a magyar fogyasztók nem kifejezetten nassolósak, a nyári szezonban megnő a sós snack típusú termékek iránti kereslet. A megkérdezett gyártók és kereskedők szerint a fesztiválok és sportrendezvények idején nemcsak a hagyományos ízvilág, hanem az egzotikus ízek és a minőségi termékek felé hajlik a hazai snackfogyasztás.

Az újszerű koncepció, a hagyományostól eltérő értékesítési mód, valamint az ütőképes és jó helyismerettel rendelkező szakembergárda tette lehetővé a Magyarországról induló Fornetti számára a külföldi sikereket. A 2015-ben megjelent új külföldi tulajdonos számárais prioritást jelent a további külföldi terjeszkedés. Magyarországon ugyanakkor elsősorban a hatékonyság növelésére, a termékfejlesztésre és a Fornetti Food& Beverage koncepció kiterjesztésére koncentrál a vállalat. Kelemen Szilárdot, a Fornetti Nemzetközi Franchise és Concept üzletág igazgatóját kérdeztük.

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix banner 2018 julius augusztus 2


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 julius

web gombok zold belelelapozok

BrandFestival

brandfestival 348x260

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

A kényelmi (convenience) termékek számos innováción estek át az elmúlt néhány évben. Nem csoda, hogy bár a késztermékek iránti kereslet gyakorlatilag egész évben fennáll, a nyári szezonban nagyobb forgalomra számíthatnak a gyártók.

A Praktiker Kft. az egyik legfontosabb szereplője a hazai barkácsáruház-piacnak. A kis áruházak teljes körű felújításáról, az árukészlet és az arculat egységesítéséről és a szezonális termékek különleges, figyelemfelhívó kihelyezéséről Németh Gyula értékesítési igazgató-helyettessel és Boncz Péter szezonális és kihelyezési osztályvezetővel beszélgettünk.

Az újszerű koncepció, a hagyományostól eltérő értékesítési mód, valamint az ütőképes és jó helyismerettel rendelkező szakembergárda tette lehetővé a Magyarországról induló Fornetti számára a külföldi sikereket. A 2015-ben megjelent új külföldi tulajdonos számárais prioritást jelent a további külföldi terjeszkedés. Magyarországon ugyanakkor elsősorban a hatékonyság növelésére, a termékfejlesztésre és a Fornetti Food& Beverage koncepció kiterjesztésére koncentrál a vállalat. Kelemen Szilárdot, a Fornetti Nemzetközi Franchise és Concept üzletág igazgatóját kérdeztük.

Számít az ár és nem fogyasztanak létszükségleten felül – általánosságban ez jellemzi az 50 év feletti fogyasztókat. Hofmeister Ágnes, a Corvinus Egyetem kutatója azonban óva int az általánosítástól, mondván, félrevezető eredményeket kapnánk, ha csak az életkor alapján próbálnánk szegmentálni a fogyasztókat.

A sikeres innovációk folyamatosságának igénye nemcsak a gyártók részéről merül fel, hanem a fogyasztók mindennapos életvitele is erre irányít. A non food termékeken belül nagyobb növekedést általában azokban a kategóriákban érik el a gyártók, ahol lehet újítani. 

Többnyire hazai alapanyagok felhasználásával készíti a legújabb, egészséges fogyasztási trendekhez illeszkedő snack termékeit a 100 százalékban magyar  tulajdonú családi vállalkozásként működő Szimita-Trade Kft. A cég White Snack és Fehértói Csemege márkáival és több üzletlánc saját márkás termékeivel is jelen van a hazai piacon, ezek legtöbbje allergénmentes gyártási eljárásokkal készül. Termékeik külföldön is kaphatók, de további cél az wxportpiacok bővítése. A Szimita-Trade Kft.-t vezető testvérpár egyik tagjával, Szilágyi Tamással beszélgettünk.

Cikkbanner MIX LZ