Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Túlnőttek magukon, és úgy tűnik, biztos jövő elé tekintenek a benzinkút-töltőállomások mellett működő kiskereskedelmi egységek. Az elsősorban a gyors bevásárlásokra ­alapozó, jellemzően frissáru-kínálattal, pékáru- és zöldség-választékkal rendelkező ­shopok kitöltenek egy eddig hiányzó űrt, és egyre inkább szolgáltató központtá válnak.

A magyar multinacionális cég, a Vajda-Papír Kft. tulajdonosát, ügyvezető igazgatóját, ­Vajda Attilát arról kérdeztük, mi is volt a siker titka eddig, és hogyan is épül bele a jövőjük stratégiájába az óriási, 11 milliárd forintos dunaföldvári beruházásuk.

Edd meg a a spenótot, az etióp gyerekek éheznek – ki ne hallotta volna ezt a mondatot gyerekkorában? A helyzet azóta sem változott sokat: a fejlett országokban hatalmas mennyiségű élelmiszert dobunk a szemétbe. Míg az egyéni felelősség (és a nagyobb mennyiség) a háztartásoké, egyre több cég próbál tenni az élelmiszerpazarlás ellen. Cikkünkben most a vállalatok felelősségvállalásával foglalkozunk.

Nagyot emelkedtek az utóbbi évben a kereskedelmi ingatlanok négyzetméter árai, amelyet a viszonylag jó gazdasági helyzet, és a megvalósuló számos új fejlesztés és beruházás idéz elő. Az utcai üzlethelyiségek drágulását a növekvő ­kereslet, az urbanizációs hatás és a növekvő fizetések is támogatják.

Van, aki a csemegepultba kihelyezett, előre felszeletelt választékból szeret kérni, más a pultban lévő felvágott rúdból szeleteltet, megint más az előre csomagolt felvágottakat kedveli inkább. A feldolgozók és a kiskereskedők minden fogyasztói igényt igyekeznek kielégíteni.

Hogyan és mennyit tud a múltból meríteni egy sokak által ismert márka? Milyen fogyasztói elvárásoknak és piaci kihívásoknak kell megfelelni? Milyen lehetőségek várnak a nagy beruházás előtt álló Márka Üdítőgyártó Kft.-re? Erről is kérdeztük Pécskövi Tibor tulajdonost és ügyvezetőt.

Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció tagjai otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni - éppen ezért óriási a fejlődési potenciál ezekben a platformokban és itthon messze nincs 100 százalékig kihasználva.

A minőségi, tudatos sörfogyasztás egyik lényegi eleme a mértékletesség. Miközben a prémium sörök nagy választéka széles körben ismert, mára már az alkoholmentes sörök is jóval szélesebb és ízesebb választékkal bírnak, mint néhány évvel ezelőtt. 

A testápolás szegmensének termékkörei a higiéniai kultúrával párhuzamosan fejlődnek. Az időjárás változásaihoz alkalmazkodva a nyári testápolásban is egyre gyakoribbak a speciális megoldások.

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

Van, aki a csemegepultba kihelyezett, előre felszeletelt választékból szeret kérni, más a pultban lévő felvágott rúdból szeleteltet, megint más az előre csomagolt felvágottakat kedveli inkább. A feldolgozók és a kiskereskedők minden fogyasztói igényt igyekeznek kielégíteni.

Túlnőttek magukon, és úgy tűnik, biztos jövő elé tekintenek a benzinkút-töltőállomások mellett működő kiskereskedelmi egységek. Az elsősorban a gyors bevásárlásokra ­alapozó, jellemzően frissáru-kínálattal, pékáru- és zöldség-választékkal rendelkező ­shopok kitöltenek egy eddig hiányzó űrt, és egyre inkább szolgáltató központtá válnak.

A magyar multinacionális cég, a Vajda-Papír Kft. tulajdonosát, ügyvezető igazgatóját, ­Vajda Attilát arról kérdeztük, mi is volt a siker titka eddig, és hogyan is épül bele a jövőjük stratégiájába az óriási, 11 milliárd forintos dunaföldvári beruházásuk.

Európában az online vásárlók elsősorban az Egyesült Királyságban járják a saját útjukat, és egyre gyakrabban vásárolnak élelmiszert az interneten. Ennek okait próbálja megvilágítani egy AT Kearney-tanulmány.

Kutatások is bizonyítják, nem csupán gyakorlati tapasztalat az, hogy általában a nők a fogyasztás motorjai egy családban, a nőknek pozitívabb a viszonyuk a vásárláshoz, mint a férfiaknak, ­hamarabb felfigyelnek az újdonságokra, a termékfejlesztésekre.

A fröccskészítés nem hosszú és fáradságos, de kissé macerás módját egyszerűsítené le egy új termék, amely könnyen a szezon kedvence lehet. A fesztiválokon egyelőre nem találják majd meg a bulizók a fémdobozos fröccsöt, de a Balaton környéki, budapesti és győri kisboltokban érdemes lesz szétnézni.

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2017 junius

web gombok zold belelelapozok

BrandFestival

BF 2017 banner 2

Trendfm