Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Magyarországon az édességfogyasztási szokások változása figyelhető meg, ami egyrészt megmutatkozik abban, hogy a mennyiségi fogyasztás egyre inkább a minőségi felé fordul, másrészt a fejlődő ágazatban nagy szerepet kap a gyártói termékfejlesztés. Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetsége elnöke szerint az innováció megkerülhetetlen hatással van az édesiparra.

A hazai online kereskedelem idén is képes lesz arra, hogy megismételje a tavalyiA hazai online kereskedelem idén is képes lesz arra, hogy megismételje a tavalyi 15–20 százalékos növekedést, az FMCG szegmens bővülése ugyanakkor lényegesen elmaradhat ettől. A magyar piacon még bőven van hely új szereplők számára és a forgalomban is van mit behoznunk a régió többi országához képest.Egyre nagyobb teret nyer a határokon túli vásárlás és értékesítés, ez utóbbira pedig a magyar kereskedőknek is célszerű lenne felkészülniük – tudhattuk meg  Nagy Sándortól, az Ecommerce Hungary elnökétől, a G’Roby Netshop Kft.Online üzletág vezetőjétől.

Az édesipar ma Magyarországon egy fejlődő és változó ágazat. Várhatóan az elmúlt évekhez hasonlóan folytatódik az a trend, hogy a magasabb minőségű termékeket keresik a vásárlók.

A DataArt globális technológiai tanácsadó cég azt prognosztizálja, hogy 2019-ben a kiskereskedők továbbra is nagy erőfeszítéseket tesznek a digitális átalakítással kapcsolatban. A trendet az aktuális ügyfélkör fenntartása mellett a hűséges fogyasztók soha véget nem érő „vadászata” vezérli.

A nagy alapterületű áruházak lassan, de folyamatosan veszítik el részesedésüket az élelmiszer-kiskereskedelemben. Ez a folyamat még a következő években is folytatódik. A fogyasztók változó igényeihez való alkalmazkodás feltétele a hosszú távú átalakulásuknak, de nem vesztették el teljesen a pozíciójukat – derül ki az Edge Retail Insights kutatási elemzéséből.

A FoodConf nemzetközi Élelmiszer­tudományi, -technológiai és Innovációs konferencián külön szekcióülés foglalkozott a hungarikumokkal, ahol szóba kerültek a hazai prémium kategóriás élelmiszerek is. Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője a hungarikumok bel- és külpiaci jelentőségéről, a bennük rejlő export­lehetőségekről beszélt, míg Gyaraky Zoltán előadásából kiderült, hogy mitől lehet prémium kategóriás egy prémiumnak nevezett termék.

Legyen ápoló hatású, allergénmentes, kellemes illatot árasszon, ne tartalmazzon megkérdőjelezhető tartósítószereket, télen pedig gyengéden és szépen kell tartania a kezeket: noha nem nagyon válogatnak, magas a fogyasztók igénye a minőségi kézkrémek iránt.

Az alkoholmentes üdítőitalok szegmensét nézve a szörpöket mindig kiemelten ­kedvelték a magyar fogyasztók. A téli szezon beköszöntével megnő a vitaminokkal dúsított, minőségi szörpök iránti kereslet.

Noha a magyar fogyasztók hagyományosan a gyümölcs ízű teákat kedvelik, egyre több fogyasztó választja a természetes összetevőkön alapuló herba- és funkcionális teákat.

Termékmix aktuális szám

 

 

Termekmix 2019 februar


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

cpbanner201902

web gombok zold belelelapozok

WorldFood Poland

wfp2019 348x260 en 002

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

Magyarországon az édességfogyasztási szokások változása figyelhető meg, ami egyrészt megmutatkozik abban, hogy a mennyiségi fogyasztás egyre inkább a minőségi felé fordul, másrészt a fejlődő ágazatban nagy szerepet kap a gyártói termékfejlesztés. Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetsége elnöke szerint az innováció megkerülhetetlen hatással van az édesiparra.

A globális kereskedelmi hálózatokhoz való általános hozzáféréssel a vásárlók számára lehetővé válik, hogy bármely időben és helyen megnézzék és összehasonlítsák a kereskedők ajánlatait, ez növeli a piac átláthatóságát és hozzásegíti a piaci szereplőket a racionális döntések meghozatalához.

A hazai online kereskedelem idén is képes lesz arra, hogy megismételje a tavalyiA hazai online kereskedelem idén is képes lesz arra, hogy megismételje a tavalyi 15–20 százalékos növekedést, az FMCG szegmens bővülése ugyanakkor lényegesen elmaradhat ettől. A magyar piacon még bőven van hely új szereplők számára és a forgalomban is van mit behoznunk a régió többi országához képest.Egyre nagyobb teret nyer a határokon túli vásárlás és értékesítés, ez utóbbira pedig a magyar kereskedőknek is célszerű lenne felkészülniük – tudhattuk meg  Nagy Sándortól, az Ecommerce Hungary elnökétől, a G’Roby Netshop Kft.Online üzletág vezetőjétől.

Egyedülálló felmérést készített a SentiOne online piackutató cég az arc-, haj-, illetve testápolási és sminktermékek fogyasztói kedveltségéről és használatáról, meglepő eredményekkel.

Az átalakuló világban a versenyképesség megtartásáért kiemelten fontossá váltak a fogyasztók kényelmi igényeinek megfelelő termékfejlesztések. A gyártó-termelő szektort érintő átalakulás legfontosabb kulcsszavai között ma már az egyediség, a tudatosság és a modern hatékonyságra törekvés szerepel.

A FoodConf nemzetközi Élelmiszer­tudományi, -technológiai és Innovációs konferencián külön szekcióülés foglalkozott a hungarikumokkal, ahol szóba kerültek a hazai prémium kategóriás élelmiszerek is. Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője a hungarikumok bel- és külpiaci jelentőségéről, a bennük rejlő export­lehetőségekről beszélt, míg Gyaraky Zoltán előadásából kiderült, hogy mitől lehet prémium kategóriás egy prémiumnak nevezett termék.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas