Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

A hazai Y generációs elmarad nyugati kortársaitól, nem csak nyelvtudásban, hanem kockázatvállalásban is. A középvezetők szerepe azonban nagyon fontos az Y-ok „kezelésében”, legyen szó akár munkavállalókról, akár ügyfelekről, vásárlókról. Fontos tudni ugyanis, hogy a mai Y-ok nem fognak X-generációsokká válni néhány év múlva, a Z-k viszont kiharcolják mindazt, amit az elődöknek nem sikerült.

A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom nagyjából 5%-a származik internetes ­ értékesítésből, igaz, az USA sincs sokkal előrébb a maga 11,7%-val. Beszélgető­társunk Bőgel György, a CEU oktatója szerint az e-kereskedelem azonban jóval több ennél. A raktárak digitalizációja mellett például a fejlett IT-eszközöket és technológiákat alkalmazó fizikai boltok is ide tartoznak.

Mezőgazdaság helyett laborok?

A téli ünnepi szezon, kiváltképp a szilveszter kihagyhatatlan terméke a virsli, amit nemcsak a gyerekek, de a felnőttek is szívesen fogyasztanak.

A változó fogyasztói szokások ellenére a virsli tartja magát, és az ünnepi szezon, kiváltképp a szilveszter egyik slágerterméke.

A klasszikus és reform karácsonyi, ünnepi ételek, sütemények elkészítéséhez szükséges alapanyagok és kellékek széles tárházából választhatnak a vásárlók. A téli szezonban a szokottnál is nagyobb figyelem fordul az innovatív sütési termékek iránt.

Az elmúlt 12 évben a Glamour Napok megkerülhetetlen jelenséggé vált a fogyasztók és a kereskedők körében egyaránt. A kuponos hétvége hatalmas forgalmat generál a boltokban, nem véletlen, hogy évről évre többen csatlakoznak az akcióhoz.

Évi 1,2 milliárd darab, vagyis másodpercenként 50 darab 250 ml-es alumínium italdoboz és doboz­tető gyártása mindenképp nagy sajtóvisszhangra talál. Kiváltképp, ha egy 100%-ban magyar tulajdonú cégről van szó. A HELL cégcsoporthoz tartozó QUALITY PACK Zrt. vezetőjé­vel, Csereklye Barnabással beszélgettünk.

Feltámasztott hagyományos sajtgyártás

Piac

Elővették a sajtgyártás hazai fellegvárának, Csermajornak az ősi receptjeit és ez alapján gyártanak Ilmicit és Pálpusztait is. A sikerhez azonban ennél több kell. Pődör Istvánnal, a díjnyertes sajtokat gyártó családi vállalkozás, a Tebike Kft. vezetőjével beszélgettünk.

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix 2017 november


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

banner cp 201710

web gombok zold belelelapozok

chefpincer cikkajanlo interju

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

A téli ünnepi szezon, kiváltképp a szilveszter kihagyhatatlan terméke a virsli, amit nemcsak a gyerekek, de a felnőttek is szívesen fogyasztanak.

Az elmúlt 12 évben a Glamour Napok megkerülhetetlen jelenséggé vált a fogyasztók és a kereskedők körében egyaránt. A kuponos hétvége hatalmas forgalmat generál a boltokban, nem véletlen, hogy évről évre többen csatlakoznak az akcióhoz.

A hazai Y generációs elmarad nyugati kortársaitól, nem csak nyelvtudásban, hanem kockázatvállalásban is. A középvezetők szerepe azonban nagyon fontos az Y-ok „kezelésében”, legyen szó akár munkavállalókról, akár ügyfelekről, vásárlókról. Fontos tudni ugyanis, hogy a mai Y-ok nem fognak X-generációsokká válni néhány év múlva, a Z-k viszont kiharcolják mindazt, amit az elődöknek nem sikerült.

Mezőgazdaság helyett laborok?

Milyen kávéfogyasztók a magyarok? Milyen innovációk jellemzők a kávégyártásra? Milyen fejlesztéseken megy át egy új kávétermék a végső íz eléréséhez? A legújabb innovációkról kérdeztük Papi Orsolyát, a Jacobs Douwe Egberts marketing munkatársát.

Feltámasztott hagyományos sajtgyártás

Piac

Elővették a sajtgyártás hazai fellegvárának, Csermajornak az ősi receptjeit és ez alapján gyártanak Ilmicit és Pálpusztait is. A sikerhez azonban ennél több kell. Pődör Istvánnal, a díjnyertes sajtokat gyártó családi vállalkozás, a Tebike Kft. vezetőjével beszélgettünk.

Trendfm