Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Folyamatos innováció jellemzi az intimhigiéniai termékek szegmensét, amelyben a gyártók a minőség mellett kiemelten fontosnak tartják az oktatásban való részvételt.

A fogyasztói kívánalmak szerint ma egy arckrémnek többet kell nyújtania, mint egy évtizeddel ezelőtt, és a hideg és szelesebb téli napokon nem csupán az arc fokozott védelmét szeretnék elérni. A tél próbára teszi a fedetlen arcbőrt. Ez vonatkozik fiatal és idős emberre, zsíros és száraz arcbőrre egyaránt. Az ártalmak azonban megelőzhetőek a széles kínálatban elérhető megfelelő arckrémekkel és arcápoló termékekkel.

Egyedülálló felmérést készített a SentiOne online piackutató cég az arc-, haj-, illetve testápolási és sminktermékek fogyasztói kedveltségéről és használatáról, meglepő eredményekkel.

Szinte már nem is ­emlékszünk, mikor ­találkoztunk először ­limitált kiadású termékkel, hiszen ezek már a mindennapjaink részei. Minden valamirevaló márka beépítette a stratégiájába, és előszeretettel alkalmazza ezt a marketingeszközt.

A világ kávétermelése és -fogyasztása az elmúlt 10 évet nézve némi ingadozással folyamatosan növekszik, ami a hazai kávépiacra is kihat: a fogyasztók egyre inkább a minőségi, drágább termékek felé fordulnak.

A diszkontok a jövőben jelentős mértékben növekedni fognak, elsősorban ott, ahol eddig nem igazán voltak sikeresek. Azokon a helyeken, ahol évek óta többé-kevésbé meghatározó szerepet töltenek be a kereskedelemben, ez az értékesítési forma az elkövetkező években alacsonyabb növekedést tud majd felmutatni.

Az év végi karácsonyi szezon a gyártók és a kereskedelmi csatornák számára is jelentős forgalomnövekedést eredményezhet. Az ünnepi hangulat szellemében széles áruválasztékkal, akciókkal és szezonális meglepetésekkel várják idén is a kiskereskedelmi láncok a vásárlókat.

A főétkezések közötti nassolás célja ma már nem kizárólag az örömszerzés. A tudatos fogyasztók az egészséges nassolnivalók széles termékkínálatából választhatnak.

Jellemzően a virsli éves forgalmának jelentős része decemberre koncentrálódik. A rossz minőségű termékek ellenében ma már a minőségi közép- és felső­ kategóriás árucikkek felé tolódik a vásárlók választása.

Termékmix aktuális szám

 

 

Banner december 3


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 novdec

web gombok zold belelelapozok

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

Folyamatos innováció jellemzi az intimhigiéniai termékek szegmensét, amelyben a gyártók a minőség mellett kiemelten fontosnak tartják az oktatásban való részvételt.

A globális kereskedelmi hálózatokhoz való általános hozzáféréssel a vásárlók számára lehetővé válik, hogy bármely időben és helyen megnézzék és összehasonlítsák a kereskedők ajánlatait, ez növeli a piac átláthatóságát és hozzásegíti a piaci szereplőket a racionális döntések meghozatalához.

Barabás Attila

Interjú

Milyen tradíciókat hozott át a jelenbe a már több mint 130 éve működő Győri Likőrgyár? Hogyan befolyásolják a nemzetközi trendek a magyar szeszesital-piacot? Milyen nehézségekkel kell megküzdeni a piac szereplőinek? Barabás Attilával, a Győri Likőrgyár Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.

Egyedülálló felmérést készített a SentiOne online piackutató cég az arc-, haj-, illetve testápolási és sminktermékek fogyasztói kedveltségéről és használatáról, meglepő eredményekkel.

Az átalakuló világban a versenyképesség megtartásáért kiemelten fontossá váltak a fogyasztók kényelmi igényeinek megfelelő termékfejlesztések. A gyártó-termelő szektort érintő átalakulás legfontosabb kulcsszavai között ma már az egyediség, a tudatosság és a modern hatékonyságra törekvés szerepel.

Többnyire hazai alapanyagok felhasználásával készíti a legújabb, egészséges fogyasztási trendekhez illeszkedő snack termékeit a 100 százalékban magyar  tulajdonú családi vállalkozásként működő Szimita-Trade Kft. A cég White Snack és Fehértói Csemege márkáival és több üzletlánc saját márkás termékeivel is jelen van a hazai piacon, ezek legtöbbje allergénmentes gyártási eljárásokkal készül. Termékeik külföldön is kaphatók, de további cél az wxportpiacok bővítése. A Szimita-Trade Kft.-t vezető testvérpár egyik tagjával, Szilágyi Tamással beszélgettünk.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas